וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע יווני: בלאט ניצח בבכורה, והודח

אריס גברה 83:93 על אולימפיאקוס, אך לא סגרה את פער 14 הנקודות, והאדומים מפיראוס יפגשו בגמר הגביע את פנאתינייקוס

בזמן שהליגה היוונית חלפה עברה את סימן אמצע העונה, קיבלנו הערב (רביעי) את משחקי הגומלין של חצאי גמר הגביע היווני, כשבמוקד, איך לא, שתי האימפריות הגדולות של הליגה - פנאתינייקוס ואולימפיאקוס - משני צידי ההגרלה. ראשונה עלתה לפרקט אלופת אירופה מאתונה, שפגשה את היראקליס, הסינדרלה, שמוליכה את ליגת המשנה ביוון, לאחר שבמשחק הראשון ניצחו הירוקים מאתונה ב-16 הפרש. הערב, סיפור הסינדרלה של היראקליס החביבה הגיעה לסיומו, כשפנאתינייקוס לא ריחמה הפעם, ודרסה את דרכה לגמר עם 63:99 קליל, ועם משחק התקפי מאוזן שכלל 8 שחקנים עם 7 נקודות או יותר.

לאחר מכן הגיע המשחק השני של הערב, ואף המעניין יותר בין השניים, כאשר אריס סלוניקי, קבוצתו של דייויד בלאט, אירחה את אולימפיאקוס בנסיון לסגור פיגור 14 מהמשחק הראשון, במה שהיה גם הופעת הבכורה הרשמית של בלאט על הקווים. אריס הציגה מחצית שניה מצוינת, אך ניצחה בסופו של דבר 83:93 בלבד, והאדומים מפיראוס עולים גם הם לגמר הגביע, ולסופר קלאסיקו היווני. ג'רמי ריצ'ארדסון הוביל את אריס עם 30 נקודות באחוזים מצוינים, בעוד אנדרו בטס וארון מיילס הוסיפו 15 ו-14 בהתאמה. מנגד, פפאלוקאס קלע 16 לאולימפיאקוס, בעוד ניקולה וויצ'יץ' הוסיף 9. יותם הלפרין לא קלע ב-14 דקות.

* מספר שעות לפני המשחק ביצע בלאט את החתמתו הרשונה בתפקיד, כשהחתים את הפורוורד האמריקאי רוב קורץ (24, 2.06 מ'), ששיחק בעונה שעברה בגולדן סטייט מה-NBA. על מנת להחתים את קורץ, שחרר בלאט את דרגאן לאבוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully