וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מתגייסת לצד בניטז

ג'ורג' ג'ילט, מבעלי הקבוצה: "אם היינו עושים רשימה של חמשת המאמנים הטובים בעולם, רפא היה שם". גם ג'רארד מגבה

בשעות קשות, אחד הדברים היחידים שיכולים להחזיק מאמני כדורגל הוא הביטחון שהם מקבלים מההנהלה. את פתיחת העונה של ליברפול ניתן בקלות לקטלג כסדרה רצופה של שעות קשות, אלא שבתוך שרשרשת האכזבות, ההדחות והתוצאות הלא מחמיאות, רפא בניטז נשאר על כס האימון, כשהוא זוכה לסופרלטיבים רבים - בדרך כלל משחקניו. היום (רביעי) הגיע גם תורה של הנהלה לעמוד באופן רשמי ותקשורתי לצד המאמן הספרדי.

"אנחנו מאמינים שאם היו עושים רשימה של חמשת המאמנים הכי טובים בעולם, רפא בהחלט היה ברשימה הזאת עבורנו", אמר היום אחד הבעלים של ליברפול, ג'ורג' ג'ילט, לתקשורת האנגלית, ומיהר להסביר כי הסיטואציה הקשה שאיתה צריך המאמן הספרדי להתמודד - הפציעות של טורס, ג'רארד, בניון, גלן ג'ונסון ואחרים - יכולה להקנות לו מעט לגיטימציה לתוצאות הרעות.

"זה אתגר גדול למאמן. הוא היה צריך לבצע חידושים, לשחק שחקנים מחוץ לתפקיד האמיתי שלהם, וכן הלאה. למרות זאת, הקבוצה שיחקה בדרך כלל עם הרבה תשוקה. היה קשה מאוד להעלות בחזרה את מצב הרוח של הבחורים, אבל יש לנו קבוצה מצוינת של אנשים".

אדם חשוב נוסף במערכת האדומה נעמד הערב לצד בניטז, והפעם מדובר בקפטן הקבוצה, סטיבן ג'רארד, שהכחיש כל קשר לריב וחילוקי דיעות בינו ובין המאמן. "שמעתי אינספור גרסאות שונות, וכולן מטופשות. שום דבר לא קרה, ואם מישהו חושב שהשטויות האלה פוגעות בי אז הוא טועה. להיפך - זה רק קירב אותי עוד יותר למועדון", אמר ג'רארד, שיחמיץ את משחק הקבוצה הערב מול טוטנהאם בגלל פציעתו המתמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully