וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט מצא את האשמים

מנג'ר פורטסמות זועם על השיבוץ הצפוף למשחקים הדחויים ע"י ההתאחדות. קמפבל תובע את פומפי בשל חובותיה אליו

אברהם גרנט, המנג'ר הישראלי של פורטסמות, כועס על הנהלת הפרמיירליג והשיבוצים מחדש שעשה הארגון של משחקיה של הקבוצה נגד פולהאם ובירמינגהאם, שנדחו כזכור עקב השלג והסופה שפקדה את הממלכה.

ההתאחדות קבעה את המשחק של פומפי נגד פולהאם לתאריך 3 בפברואר, זאת במידה שהקבוצה של גרנט לא תצטרך לערוך משחק חוזר בסיבוב הרביעי של הגביע האנגלי נגד סנדרלנד. גרנט לא שמח בלשון המעטה על הסידור מחדש, כיוון שהמשחק נקבע בין שני משחקי חוץ קשים של הקבוצה במנצ'סטר, נגד היונייטד והסיטי.

"זה המצב ואני לא אוהב להתווכח ולהילחם בעובדות", אמר הישראלי. "כעת יש לנו כמות משחקים גדולה בפרק זמן קצר מאוד, מה גם שהסגל שלנו קצר מאוד. זה לא יהיה קל. בכלל לא הייתה לי אפשרות לבחור מתי ייערך המשחק נגד פולהאם. אנחנו לא אוהבים את זה, הם בכלל לא שאלנו אותנו. אם הם מקשיבים לפולהאם, הם גם צריכים להקשיב לנו".

למרות לוח המשחקים הצפוף, מי שיחזרו לסגל הקבוצה הם שחקני הנבחרות האפריקאיות השוהים כרגע באליפות אפריקה לנבחרות באנגולה. מדובר בקאנו הניגרי, ארונה דינדאן מחוף השנהב וצמד האלג'יראים, חסן יבדה ונאדיר בלחאג'. במשחק הגביע בו ניצחה פומפי בקובנטרי, היא לא הצליחה לאייש את כל הספסל, וגרנט גם יודע להסתכל על חצי הכוס המלאה. "בכל דבר שלילי יש גם חיובי", אמר המנג'ר, "והוא שהשחקנים הללו יוכלו לשחק במשחקים הללו".

בלם פומפי לשעבר סול קמפבל תובע את הקבוצה על סכום של 1.7 מיליון ליש"ט, בשל כספים המגיעים לו. קמפבל בן ה-35 שיחק בפורטסמות בין 2006 ל-2009, עבר לנוטס קאונטי וחזר העונה לארסנל, קבוצתו מתחילת העשור. במועדון הגיבו: "הכל מטופל על ידי עורכי הדין שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully