וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניל: "אבן דרך חשובה, אבל אני לא מסתחרר"

כוכב קליבלנד, החמישי שחצה את 28 אלף הנקודות: "אם הייתי קולע חצי מהזריקות מהקו שהחמצתי, היו לי כבר 30 אלף נק'"

אחרי שחצה את גבול 28,000 נקודות בניצחון של קליבלנד על טורונטו (100:108), שאקיל אוניל נכנס לחמשת הקלעים המובילים בכל הזמנים. לאחר המשחק שבו קלע 16 נקודות, אוניל אמר: "החמצתי בערך 5,000 זריקות מהקו. אם הייתי קולע לפחות חצי מהן, היו לי עכשיו 30 אלף נקודות. אני שמח להיות מספר חמש. יש שמות נהדרים לפני ברשימה ושמות נהדרים מאחורי. תמיד הייתי שחקן ששמח מהתמונה המלאה. זה אבן דרך חשובה, אבל אני לא מסתחרר מזה". כעת נמצא אוניל אחרי קארים עבדול ג'באר (38,387 נקודות), קארל מלון (36,928), מייקל ג'ורדן (32,292), וווילט צ'מברליין (31,419).

גם לברון ג'יימס הצטרף לחגיגה והחמיץ הזדמנות לסיים עם טריפל דאבל, כשקלע 28 נקודות ומסר 11 אסיסטים וכל מה שהיה חסר לו זה ריבאונד אחד כדי לחגוג. ובכל זאת הוא העדיף לפרגן לחברו: "אין ליי אפים כששאק מרכיב את המשקפיים", התלוצץ ג'יימס. "זה מה שהוא, כלל לא איכפת לו להשאיר אנשים על הפרקט".

גם מיאמי השיגה ניצחון חשוב 83:113 על אינדיאנה, כשדווין וויד שוב היה לוהט עם 32 נקודות. "הרגשתי טוב עם הזריקות שלי לקראת סוף המשחק", אמר אחרי שחצה את גבול 11 אלף הנקודות בקריירה שלו. "אני חושב שהזריקה הראשונה שלי הייתה לשלוש, למרות שאני בדרך כלל כלל מנסה להימנע מזה, אבל הייתי בקצב ומכאן הביטחון החל להגיע".

* דיק ויטאל ישמש כפרשן בשידור הלילה של ה-NBA ב-ESPN בניסוי שעורכת רשת השידור, כשמארק ג'קסון וג'ף ואן גנדי יעבירו שידור מליגת המכללות. ויטאל פירשן כבר משחק בשנה שעברה בין מיאמי לדנבר, כשואן גנדי וג'קסון שידרו את המשחק בין דיוק לדייוידסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully