וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "המירוץ משולש. מכבי תל אביב בתמונה"

20.1.2010 / 11:28

מאמן חיפה מוריד פרופיל לקראת הפועל ת"א: "גם אם ננצח, המאבק לא הוכרע". סוכנו של לנצ'ה עדכן כי ייתכן והשחקן יאחר

יותם רונן

"לא צריך להיות מאוכזב, אלו דברים שקורים במשא ומתן. יכול להיות שרוני פורוקארה יגיע ויכול להיות שלו. הסיכויים כרגע נמוכים. נעשה מאמץ להביא עוד שחקן, זר או ישראלי, כדי להמשיך ולהיאבק על האליפות", כך אמר הבוקר (רביעי) מאמן מכבי חיפה אלישע לוי במסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה, בנוגע לעסקת הקשר הפיני שמתרחק מהאלופה.

במועדון אמרו הבוקר כי לסוכן השבדי תינתן הזדמנות אחרונה ליצור קשר עוד היום ואם זה לא יקרה, העסקה תרד באופן סופי מהפרק. "הוא הציג דרישות חדשות והסכמנו", אמר גורם במועדון, "אבל כשהוא בא והוסיף עליהן, זזנו הצידה. אם לא יהיה שינוי היום הוא לא ישחק במכבי חיפה".

החלוץ ההונגרי לאסלו לנצ'ה, שאמר אתמול לוואלה! ספורט ומאוחר יותר גם לתקשורת ההונגרית כי "מכבי חיפה רוצה אותו לקראת המשחק מול הפועל תל אביב", עשוי להגיע בסופו של דבר רק ביום שני, כך עדכן סוכנו של השחקן את ראשי הקבוצה.

בחיפה מעוניינים שיגיע כבר ביום חמישי, ומנסים לזרז הגעתו. אמש שוחח סוכנו של השחקן עם ראשי המועדון הירוק והציג להם את הדרישות הכספיות של השחקן, אותו מעוניינת חיפה להחתים לשלוש שנים וחצי. "בכדורגל אין קסמים", הוסיף המאמן, "הזרים שיגיעו לכאן צריכים זמן להתאקלם. עד מאי יהיה להם מספיק זמן".

לוי לא רוצה לחזור על מקרה רעננה

אלישע לוי התייחס כמובן גם במסיבת העיתונאים למשחק העונה מול הפועל תל אביב ביום שני הבא במסגרת המחזור ה-19 של הליגה כשאמר: "זה יהיה משחק קשה לשתי הקבוצות, אבל גם אחריו שום דבר עדיין לא יוכרע. לדעתי המירוץ הוא משולש, גם מכבי תל אביב נמצאת בתמונה. גם אם ננצח את הפועל, הפער יגדל וזה לא גמור".

המגן עלי עוסמאן תורגל באימון היום כמגן ימני במקום אייל משומר המורחק, שלא ישחק ביום שני. בנוסף לעוסמאן, אלישע לוי נתן את גופיית ההרכב הראשון לז'ורז'ה טשיירה, דקל קינן, פיטר מסיללה, בירם כיאל, ג'ון קולמה, יניב קטן וולדימיר דבאלישווילי. שלומי ארבייטמן, מוחמד גדיר וליאור רפאלוב תורגלו בהרכב השני. שניים מהם אמורים לפתוח במשחק הקרוב.

אמש נערכה הגרלת סיבוב ח' בגביע המדינה, לפיה נקבע כי האלופה תפגוש את הקבוצה אותה אימן בעבר לוי, הפועל כפר סבא, בגביע המדינה אמר המאמן: "אין הגרלה קלה וראינו את זה נגד הפועל רעננה בחצי גמר גביע הטוטו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully