וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה את ביוואן פרנסמן

6.1.2010 / 17:20

במועדון מתכוונים לפנות למכבי נתניה במטרה לצרף את הבלם בעונה הבאה. לנצ'ה ההונגרי וסימיץ' הסרבי מועמדים להצטרף

יותם רונן

וידאו: אדריאן הרבשטיין. עריכה: רן צימט

"אם נביא זר, נביא אחד כזה שישדרג את הקבוצה אבל לא יפגע בשחקנים הצעירים. המטרה היא להביא שחקן חכם בחלק הקדמי, מתחת לחלוץ או באחד האגפים, שלא יבוא על חשבון גדיר, גולסה או רפאלוב", כך אמר הבוקר (רביעי) מאמן מכבי חיפה אלישע לוי בנוגע למדיניות הרכש של הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי.

בינתיים עלה שמו של אדם שאבו, שחקנה בן ה-22 של MTK בודאפשט, שמועמד להצטרף לקבוצה והוצע על ידי סוכן שחקנים, אך באלופה אמרו כי הסיכויים שיגיע נמוכים מאוד. שני שמות נוספים הצפויים להגיע למבחנים הם לאסלו לנצ'ה ההונגרי וניקולה סימיץ' הסרבי.

לנצ'ה (21, 1.80 מ') הוא חלוץ הונגרי הנמנה על סגל נבחרת הונגריה הצעירה, ומשחק, כמו שאבו, עבור קבוצת MTK בודאפשט. את העונה הנוכחית פתח בצורה מצוינת, כשהבקיע 9 שערים ב-12 המשחקים הראשונים שלו. מדובר בחלוץ חזק ופיזי, עם טכניקה גבוהה, שחוזהו בקבוצה ההונגרית מתסיים בתום העונה הבאה.

סימיץ (28, 1.85 מ') הוא קשר התקפי שיכול לשחק גם כחלוץ, שמשחק בימים אלה בקבוצת OFK בלגרד. סימיץ' החליף קבוצות רבות בסרביה במהלך השנים האחרונות, כאשר העונה יש לו חמישה שערים בעשרה משחקים.

במכבי חיפה התעניינו לאחרונה גם באפשרות לרכוש את ביוואן פרנסמן, ולצרפו בעונה הבאה. בקבוצה מתכוונים לפנות בקרוב למכבי נתניה בקשר לבלם הדרום אפריקאי. גורם בכיר במועדון אישר הערב את הפרטים ואמר: "אנחנו מאוד מעוניינים בפרנסמן ומקווים לראות אותו בקבוצה בעונה הבאה".

לגדיר יוצע חוזה ארוך טווח

בחיפה מתכוונים להציע לחלוץ מוחמד גדיר, שחתום לשנתיים נוספות בקבוצה, לחתום על חוזה ארוך טווח, כנראה לארבע שנים. מי שצפוי לייצג את גדיר במשא ומתן הוא סוכן השחקנים דודו דהאן. גדיר לא הגיע לאימון היום בטענה שהוא חולה, אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל רעננה.

שלומי ארבייטמן התאמן היום וגם הוא כשיר למשחק. במצבו של בירם כיאל חלה הטבה, ונראה כי הוא יהיה כשיר למשחק. הקשר טיאגו דוטרה, שנמצא בדרכו החוצה מהקבוצה, נטש שוב את האימון.

על הנבחן הנוכחי, לבאן חמלדזה, אמר לוי: "נתנו לו כמה ימים כי הוא לא שיחק למעלה מחודש. נבחן אותו מול רעננה בגביע הטוטו ואז נקבל החלטה לגביו". בהמשך התייחס לוי למועמדותו של החלוץ היהודי מפינלנד רוני פורוקארה עליו אמר: "הוא אכן מועמד ויש אנשים שמטפלים בזה. אני מודע לכך שבעקבות החיזוק שחקנים ירצו לעזוב, אבל אין לנו כוונה לשחרר שחקנים ולהחליש את הקבוצה, אלא לחזק אותה. אם אראה שחלק מהשחקנים לא יכולים לקבל הזדמנות, אולי נשחרר אותם כדי שיקבלו הזדמנות בקבוצות אחרות".

אתמול שוחח סוכן השחקנים גלעד קצב עם יעקב שחר בנוגע לקשר ישראל זגורי, וביקש ממנו שישחרר אותו להפועל פתח תקוה. בהתאם לפרסום אתמול, שחר השיב כי זגורי יקבל דקות משחק רבות העונה. הכוונה היא גם לבלם שי מימון, שקיבל הבטחה לשחק יותר. בקבוצה הבהירו כי אין שום סיכום עם דקל קינן בנוגע להארכת החוזה. כזכור, אתמול נפגש קצב עם שחר בנוגע לבלם ובמהלך הפגישה עלתה אפשרות שהבלם יעזוב לאירופה בתום העונה.

עדכון ראשון: 11:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully