וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עפולה שיחררה את מקי ונניקשוילי, ברנדווין הוחתם

20.1.2010 / 11:17

הגארד האמריקאי, שקלע תשע נקודות נגד מכבי ראשל"צ, והישראלי עוזבים את הקבוצה, בעוד ברנדווין מרמלה מצטרף

הנהלת הפועל עפולה הודיעה הבוקר (רביעי) לגארד האמריקאי בי ג'יי מקי כי הוא משוחרר מסגל הקבוצה. מאז היציאה לפגרה סוגיית הישארותו של מקי בעפולה עמדה על הפרק, כאשר האנשים הסובבים את הקבוצה הבהירו כי מקי לא יעזוב עד אשר יימצא פיתרון חלופי. ההחלטה לשחרר את מקי מגיעה לאחר ההפסד למכבי ראשון לציון ביום ראשון האחרון, בו השחקן קלע תשע נקודות ב-16 דקות ולאחר שדיונטה כריסמס הצטרף. מי שעוד שוחרר מהקבוצה הוא אבי נניקשוילי.

מקי ונניקשוילי מצטרפים בכך לאשאנטה ג'ונסון וניב ברקוביץ', שעוזבים את הקבוצה מתחילתה של העונה, אלא שעפולה לא רק משחררת היא גם מחתימה. אחד המועמדים שעלו לחיזוק הקבוצה, עודד ברנדווין, גארד אליצור רמלה (21, 1.80), הוחתם במועדון. ברנדווין, שרשם עד כה העונה ממוצעים של 16.3 נקודות ו-5.2 אסיסטים במשחקי הליגה הלאומית, חתם והוא יצטרף לאימוני הקבוצה החל מהערב.

מקי (32, 1.88 מ'), שיאן כל הזמנים במכללת דרום קרוליינה עם 2,119 נקודות, החל את הקריירה המקצונית שלו בעונת 1998/9 במדי גראבלין הצרפתית, אך עוד באותה עונה חזר לליגה החצי מקצוענית בארצות הברית. בעונת 2002/3 פרץ במדי גיסן הגרמנית, וזכה כמלך הסלים של הליגה ולאחר מכן המשיך לשנתיים במדי טרייר.

החל מעונת 2005/6 החל במסע של שלוש שנים בליגה האיטלקית השנייה במדי אימולה, קאסרטה ופאביה, ובכל העונות היה בצמרת הקלעים. בעונה שעברה חתם בחיפה, ועד פציעתו בפגרת דצמבר היה בין השחקנים הבולטים של הקבוצה וסיים את העונה עם 10.2 נקודות למשחק. מתחילת העונה רשם מקי ב-10 משחקים 13.1 נקודות בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully