וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "למרות המחאות, אני מרגישה בטוחה"

ההפגנות באוסטרליה בוטלו, והישראלית שעלתה סיבוב מפוקסת: "לא הגעתי לכאן כדי להתעסק במה שקורה מחוץ למגרש"

לא מעט דריכות הייתה מצד התקשורת במשחק של שחר פאר הלילה (בין שלישי לרביעי) באליפות אוסטרליה. הישראלית, שחזרה מפיגור נגד לוסי הרדקה וניצחה 7:6, 2:6, 1:6, סיפרה כי לא הייתה מודעת להפגנות שתוכננו, אבל הניחה שזו הסיבה לכך שלא מעט עיתונאים גדשו את המגרש שבו שיחקה.

"לא ידעתי אם היו מחאות, אבל ניחשתי שיש כאלה מכיוון שראיתי הרבה מצלמות מגיעות למגרש שלי", אמרה פאר בסיום המשחק נגד הצ'כית. בסופו של דבר הקבוצות הפרו-פלסטיניות שהודיעו כי יגיעו להפגין נגד הופעתה של פאר בטורניר, לא עשו דבר והדגלים היחידים שנראו היו דגלי ישראל שהתנופפו ביציעים.

לגבי המחאות נגדה, אמרה פאר: "אני יודעת שיש אבטחה מסביבי, אני לא יודעת בדיוק כמה אבל אני מרגישה בטוחה כאן. אני רק משתדלת להתמקד בלשחק טניס. לא הגעתי לכאן להתעסק באבטחה שלי או במה שקורה מחוץ למגרש". בינתיים העיתונאים התעניינו גם בהופעתה הצפויה של פאר בדובאי ב-15 בפברואר, אחרי שבשנה שעברה נמנעה מלשחק שם. "קיבלתי כבר את הויזה", אמרה פאר. "אני אשחק השנה בטורניר".

מי שהגיע לצפות במשחקה של פאר היה שגריר ישראל באוסטרליה, יובל רותם, שהתייחס למחאות נגד השחקנית ואמר: "זה מגוחך. מבחינתנו, כל פעם שהם מערבים נושאים פוליטיים כאן, זה תמיד מזכיר לנו את טבח הספורטאים במינכן ב-1972. אנחנו מפרידים פוליטיקה מספורט".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully