וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: דרכו של קרליטו

יונייטד הגיעה בטוחה בעצמה, אבל חטפה צמד מקרלוס טבז, שהוביל את הסיטי ל-1:2 במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה

כשנודע בעיר מנצ'סטר על ההגרלה שזימנה את היונייטד אל האיצטדיון של הסיטי לדרבי ביניהן בחצי גמר גביע הליגה, העיר געשה. אין דבר שמלהיב יותר אוהדים מדרבי איכותי, וכשמדובר עוד בשני מפגשים, במיוחד מאז שהמיליונים מילאו את חשבון הבנק של הסיטי, הדרבי של מנצ'סטר הפך מלהיב עוד יותר. הערב (שלישי) נאבקו השתיים במשחק הראשון על הכרטיס הראשון לגמר, ובסיום היתה ידו של רוברטו מאנצ'יני על העליונה, כשהסיטי ניצחה 1:2, וזכתה בזכות להתרברב, לפחות עד הגומלין בשבוע הבא.

סיטי אמנם הופיעה מול הקהל הביתי שלה, אבל היא הגיעה לחוצה מעט, לאחר שנחלה הפסד 2:0 לאברטון, שעצר את המומנטום מאז הגעתו של מאנצ'יני. היונייטד לעומתה חזרה לעצמה עם ניצחון מול ברנלי (0:3), ולמרות קולות שעלו וטענו כי פרגוסון יעלה עם הרכב חלש יחסית, הסקוטי החליט בסופו של דבר לא לזלזל, וללכת על המשחק הזה בכל הכוח. יונייטד לחצה כבר מהפתיחה, וזה השתלם לה בדקה ה-17, אז כדור רוחב מצויין של ולנסיה מצא את רוני, החלוץ ניסה לדחוק בנגיעה, גיבן הדף, אבל הריבאונד הלך ללא אחר מאשר ריאן גיגס, שמקרוב העלה את השדים האדומים ליתרון.

שחקניו של פרגוסון המשיכו לנסות ולמצוא את השער, אבל דווקא הסיטי היתה זו שחזרה לחיים, כשבדקה ה-39 פרץ קרייג בלאמי לרחבה, רפאל ספק תפס אותו, והשופט הורה על כדור עונשין מ-11 מטרים. טבז ניגש אל הכדור, ופוצץ אותו אל הרשת, כדי לקבוע 1:1. רוני פתח היטב את המחצית השניה, כשכדור עומק בדקה ה-48 אל רחבת הסיטי מצא את החלוץ באדום, אבל יציאה מצויינת של גיבן מנעה מהאורחים להבקיע. גם לסיטי היתה הזדמנות נהדרת בדקה ה-57, כשכדור קרן יצר ערבוביה ברחבת היונייטד, שהתקשתה להרחיק, אבל טבז לא הצליח לדחוק את הכדור פנימה.

אלא שטבז החזיר בדקה ה-65, אז עוד כדור קרן של הסיטי שוב לא הורחק כראוי, קומפני נגח את הכדור בחזרה לרחבה, וטבז נגח מקרוב את ה-1:2. יונייטד הגיבה בהתקפה מצויינת, שהסתיימה בבעיטה של רוני מתוך החרבה, הכדור הכניע את גיבן, אבל לא את אונוהה, שהציל מהקו. עד לסיום המשיך רוני לגרום ללא מעט דפיקות לב אצל האוהדים בתכלת, אבל לא מצא את הרשת, והסיטי תצא לאולד טראפורד בשבוע הבא עם יתרון מבטיח, כשהיא יכולה להרגיש את הגמר מתקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully