וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם טייריק אוואנס היה שותף להריגה?

הרוקי של הקינגס נהג ברכב ממנו ירה בן דודו במרקוס ריזון ב-2007. עכשיו, משפחת הנרצח תובעת אותו על שיתוף הפעולה

עמרי כספי הוא לא היחידי שסובל מבעיות כרגע בחייו. טייריק אוואנס, הרוקי הנהדר של סקרמנטו אמנם נחשב בעיניי רבים לרוקי העונה, עם מספר הופעות מרשימות עד כה, אבל בחייו הפרטיים לא הכל ורוד. השחקן נתבע בימים אלו על כך שהיה שותף בהריגתו של מרקוס ריזון, תושב צ'סטר שבמחוז דלאוור בנובמבר 2007.

על פי התביעה, מתברר כי טייריק אוואנס, בן דודו ג'אמאר אוואנס ועוד שני חברים, חזרו ברכבו של טייריק לאחר שצפו במשחק פוטבול. הם היו בדרכם אל ביתו של טייריק, כשג'אמאל, שהיה בן 16 באותו זמן, שלף אקדח וירה מסיבה כלשהי בריזון. טייריק, שנהג ברכב, ברח יחד עם חבריו, וג'אמאל הסגיר את עצמו לאחר חודש. במשפט, קיבל 9 עד 20 שנים בכלא. טייריק שיתף פעולה עם השוטרים, ומעולם לא עמד למשפט. עתה מתברר כי משפחתו של ריזון שנהרג, תובעת פיצויים מהשחקן וחבריו בסך 50 אלף דולרים.

אוואנס התייחס לתקרית לפני הדראפט שהתקיים בשנה שעברה, וסיפר את הדברים, מה שלא הרתיע יותר מדי את הקבוצות בליגה: "לא רציתי להסתיר שום דבר מאף אחד. רציתי להיות כן איתם כדי שהם יהיו כנים איתי. חשבתי שזה חשוב להגיד שהתקרית הזו אכן קרתה". מאמנו, פול ווסטפאל, אמר לאחר שבחרו בשחקן: "המשטרה וכל מי שהיה מעורב מאמין שהוא לא אשם בדבר". אלא שעכשיו כאמור, נראה שהמשפחה של הנרצח חושבת אחרת. הסכום אותו תובעת המשפחה אמנם לא מאוד משמעותי עבור טייריק אוואנס כעת, אך נראה שעצם התביעה, והידיעה שהשחקן לקח חלק פעיל באותה תקרית, ואף נמלט עם חבריו מהמקום, תפגע בו הרבה יותר, לפחות בתדמית, אם לא בכיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully