וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מוצקין ניצחה בגביע בפנדלים את עירוני פתח תקוה

אחרי שתי הארכות, המשחק הוכרע בפנדלים, שבסיומם ניצחה מוצקין 46:47 בדרך לרבע הגמר. רחובות ניצחה את רמה"ש

שני משחקים משמינית גמר גביע המדינה בכדוריד נערכו היום (שלישי) לפני הגרלת משחקי רבע הגמר. מכבי עירוני רחובות, הנציגה היחידה מהליגה הלאומית, המשיכה להפתיע כשניצחה את א.ס. רמת השרון ועלתה על חשבונה לשלב הבא אחרי 20:23 באולם העירוני ברחובות.

700 צופים רעשנים ראו משחק מרתק, צמוד ואגרסיבי מאוד לפרקים. רמת השרון הגיעה בהרכב חסר, כשבראש הנעדרים יניב ליפשיץ, שעבר לא.ס סביון מהלאומית. רמת השרון פתחה עם יתרון 1:7 בפתיחה, אך רחובות הצליחה לצמק ועד למחצית הפער עמד על שער אחד, 11:10. בפתיחת המחצית השנייה שוב רמת השרון רצה קדימה והובילה כבר 12:17, אך שוב רחובות ידעה לחזור. הפעם, בניגוד למחצית השנייה, המארחים גם ידעו להפוך את הפיגור ליתרון וניצחו בסיום 20:23, לא מעט בזכות טל אהרונוביץ' והשוער המצויין שאולי סהר. אהרונוביץ' כבש שישה שערים, אלון זיו סיים עם חמישה ואביב קנלבאום כבש ארבעה.

גם מכבי קרית מוצקין בשלב הבא אחרי משחק לא פחות מרתק נגד עירוני מכבי פתח תקוה, שפתחה מצוין והוליכה במחצית 13:17. מוצקין חזרה למשחק במחצית השנייה, צמצמה את ההפרש והשוותה ל-32:32, שהייתה גם תוצאת הסיום. הקבוצות נכנסו להארכה בת עשר דקות, בה הובילה פתח תקוה בהתחלה, אך שוב מוצקין חזרה והשוותה ל-37:37, מה שקבע כי הקבוצות הולכות להארכה שנייה. השוויון נמשך עשר דקות נוספות עד 43:43, כשהפעם ההכרעה עברה לפנדלים.

כפי שמורים חוקי הכדוריד, כל קבוצה קיבלה חמישה פנדלים, אך גם לאחר חמש זריקות לכל קבוצה התוצאה הראתה שוויון, 3:3. הקבוצות המשיכו לזרוק, כשהן יודעות כי החטאה מקנה את הניצחון לקבוצה השנייה. מוצקין כבשה פעמיים ופתח תקוה החטיאה פעם אחת, מה שאומר שמוצקין העפילה לרבע הגמר אחרי ניצחון מתיש 46:47. בשורות מוצקין הצטיינו שני השוערים, אורן מאירוביץ' ואלון כהן יחד עם ישראל פישר. בפתח תקוה בלטו שני שחקנים מושאלים ממוצקין, השוער תום פבריקנט ויוני פיק.

הגרלת רבע גמר הגביע תתקיים ביום שישי הקרוב בשעה 16:45 בהפסקת משחק הדרבי בין מכבי ראשון לציון להפועל ראשון לציון. אל ההגרלה יכנסו גם ארבע הקבוצות במקומות 1-4 בליגת העל, מכבי ראשון לציון, הפועל ראשון לציון, מכבי תל אביב ואס"א תל אביב. משחק הדרבי יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט ובספורט 5HD.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully