וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וויצ'יץ' השקיע 1.2 מיליון דולר בבנק פנאן"

ערוץ 10 מפרסם את הסכומים שהושקעו אצל המנהל המנוח של מכבי ת"א: צ'ורצ'יץ' - 950 אלף, באטיסטה - 850, ביינום - 800

אחרי שאתמול (שני) נחשפה העובדה כי נמצאו שתי מחברות בכתב ידו של מנהלה המנוח של מכבי תל אביב בכדורסל, מוני פנאן ז"ל, ובהן שמות של שחקני הקבוצה בעבר ובהווה שהשקיעו אצלו כספים, חשף היום ערוץ 10 מספר עובדות נוספות במהדורת החדשות שלו.

על פי הפרסום, ניקולה וויצי'ץ' השקיע 1.2 מיליון דולר בבנק ההשקעות של המנהל הוותיק ובנוסף נחשפו ההשקעות הבאות: רדיסאב צ'ורצ'יץ' - 950 אלף דולר, אסטבן באטיסטה - 850 אלף דולר, וויל ביינום - 800 אלף דולר, מרכוס פייזר - 550 אלף דולר, אלכס גרסיה - 500 אלף דולר, טל בורשטיין - 500 אלף דולר, וונטיגו קאמינגס - 350 אלף דולר, יצחק גודס, אביו של מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס - 550 אלף שקל.

בנוסף לסכומים המדווחים, חושף ערוץ 2 כי גם שמו של דרק שארפ, אחד הסמלים הגדולים של המועדון בשנים האחרונות, נמצא במחברת המדוברת. ההבדל המשמעותי בין שארפ לשאר השמות הוא שהגארד עדיין משחק במועדון, ואף מכהן כקפטן הקבוצה, מה שהופך את הדברים לחמורים בהרבה.

המחברות נמצאו בפשיטה שנערכה על משרדו של ירון עידן, מנהל עזבונו של פנאן ועל פי פרסומים שונים נמצאו בה למעלה מ-100 שמות של משקיעים, ביניהם גם שחקני הכדורסל הנ"ל. כמו כן, ערוץ 10 מפרסם שמספר שחקנים שהשקיעו אצל פנאן התארגנו ושכרו חברת חקירות פרטית כדי לאתר את סכומי הכסף שהושקעו אצל פנאן.

עם זאת, הבוקר (רביעי) אביו של טל בורשטיין, צביקה, אמר לגלי צה"ל כי בנו לא השקיע כלל בבנק של מוני פנאן. "כל הפרסומים עליו הם פרי הדמיון. הלוואי שהיה לטל כל כך הרבה כסף כפי שמפרסמים", אמר צביקה בורשטיין, "אולי הוא היה נותן לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully