וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: פיטר הזאב

אודמווינגי כבש צמד ב-0:3 של ניגריה על מוזמביק בדרך לרבע הגמר, אניימה יחמיץ את משחק העונה. 0:2 למצרים על בנין

בית ג' של אליפות אפריקה הגיע היום (רביעי) לסיומו ובמסגרתו משחק שודאי איכזב את אוהדי הפועל תל אביב. ניגריה, בה משחק השוער וינסנט אניימה, הצליחה להעפיל לשלב רבע הגמר בזכות ניצחון 0:3 על מוזמביק, וזה אומר שהשוער המצטיין לא יוכל לעזור לאדומים במשחק העונה. ניגריה סיימה במקום השני בבית שהיה כל כולו של מצרים. האלופה ושיאנית הזכיות ביבשת, חתמה שלב בתים מושלם עם ניצחון 0:2 על בנין והראתה כי היא לא תוותר בקלות על התואר.

ניגריה - מוזמביק 0:3

ניצחון דחוק 0:1 על בנין במשחק הקודם הוריד הרבה מאוד לחץ מנבחרת ניגריה, שם כבר איימו במהפכות אחרי ההפסד למצרים במחזור הפתיחה של בית ג'. לשמחתם, הנשרים הוגרלו לבית קל יחסית והניצחון הערב על מוזמביק הקטנה איפשר להם לסיים במקום השני ולתפוס מקום בין שמונה הגדולות של היבשת.

מוזמביק, שכבר הקשתה על ניגריה במוקדמות המונדיאל עם 0:0 במשחק הראשון ביניהן, לא הייתה רחוקה מלהפתיע במחצית הראשונה. ג'ניטו ופאיטו איימו על שערו של וינסנט אניימה, אבל שוער הפועל תל אביב הראה כי התאושש מההופעה החלשה מול מצרים ורשם מחצית נהדרת עם מספר הצלות גדולות. בדקה ה-40 עצר אניימה הזדמנות נוספת של מירו ממוזמביק, וחמש דקות לאחר מכן הגיע השער בצד השני, כאשר פיטר אודמווינגי בעט כדור שטוח לפינה השמאלית והקפיץ את אוהדי הנשרים ביציעים.

השער בדקה כל כך קריטית שבר את שחקני מוזמביק, שספגו את השני בדקה ה-47. איגביני יעקובו שבר את מלכודת הנבדל וסידר לאודמווינגי כיבוש קל מקרוב. אובפמי מרטינס, שהחליף את יעקובו בדקה ה-68, סגר עניין עם השלישי כשנותרו ארבע דקות לסיום. אניימה חתם משחק מצוין מבחינתו, ויקווה שהפועל תל אביב תסתדר בלעדיו במשחק העונה מול מכבי חיפה ביום שני. לו, ממש במקביל, יהיה משחק רבע גמר על הראש.

מצרים - בנין 0:2

אלופת אפריקה בפעמיים הקודמות כבר הבטיחה עוד בטרם המשחק הערב את עלייתה לרבע הגמר, וגם עם שחקנים מחליפים הוסיפה למאזנה ניצחון שלישי וסיימה את שלב הבתים כמושלמת היחידה. המאמן חסן שחאטה בחר להעניק מנוחה לכמה מכוכביו, והרוויח את המחליפים.

אחמד אל מוחמדי, אחד השחקנים המוכשרים בסגל של הפרעונים, ניסה להגביה כדור לרחבה בדקה השביעית וראה את שוער בנין מפספס ומסדר לו שער ראשון בטורניר ממש משום מקום. עימאד מוטעב, החלוץ המוביל של מצרים בטורניר, הרשית את השלישי שלו באליפות כשעט על כדור שחזר מהקורה בדקה ה-24. מצרים בדרך הנכונה להגן על התואר, בנין תחזור הביתה ותתנחם בנקודה ההיסטורית שליקטה מול מוזמביק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully