וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם נכנסת לעידן חדש

הפטישים נרכשו על ידי דייויד גולד ודייויד סאליבן, בעלי בירימינגהאם לשעבר, שהצהירו: "ליגת אלופות תוך שבע שנים"

בווסטהאם התעוררו היום לבוקר של עידן חדש. דייויד גולדן ודייויד סאליבן, צמד הבעלים לשעבר של בירמינגהאם, השלים את ההשתלטות על המועדון ומתכננים להזרים כספים לחיזוק. "אנחנו אוהדי ווסטהאם ויש לנו תוכנית בת שבע שנים להביא את הקבוצה לליגת האלופות ולהפוך את המועדון לגדול", אמר גולד.

השניים הצהירו על רצונם לראות את הקבוצה עוזבת את אפטון פארק ועוברת לשחק באצטדיון האולימפי החדש שיוקם לקראת המשחקים האולימפיים בלונדון 2012. "אני מקווים לשכנע את הממשלה לתת לנו להשתמש באצטדיון האולימפי. זה יכול להיות בית טבעי לווסטהאם יונייטד".

ווסטהאם הוחזקה על ידי שטראומור, הבנק האיסלנדי שהולאם על ידי הממשלה לאחר קריסת מערכת הבנקאות במדינה. שטראומור, שרכש את הקבוצה דרך חברת האחזקות CB הולדינג, השתלט על המועדון לאחר פשיטת הרגל של הבעלים האיסלנדי הקודם גודמונסון. סאליבן וגולד, שמכרו את בירמינגהאם סיטי לטייקון מהונג קונג באוקטובר, שילמו 105 מיליון ליש"ט תמורת השליטה בווטסהאם. הם צפויים להביא עמם את קארן בריידי, האישה הראשונה ששימשה בתפקיד ניהולי בכיר בכדורגל האנגלי.

אגב, למרות השמועות בימים האחרונים, השניים הצהירו כי המאמן ג'אנפרנקו זולה ימשיך בתפקידו ויקבל כסף לחיזוק במטרה להציל את הקבוצה מירידה. איידור גודיונסן הוזכר כמועמד המוביל להצטרף למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully