וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנון בראון: "אני עובד על עוד דברים מעבר להטבעות שלי"

גארד הלייקרס הצטיין עם 22 בניצחון על אורלנדו, והסביר שיש בו יותר מעוד מועמד לזכות בתחרות הדאנקים באולסטאר

היום של שאנון בראון החל בזימון לתחרות ההטבעות באולסטאר, ונגמר בזה שהגארד הראה כי יש לו הרבה יותר מאתלטיות. אומנם בראון החטיא שתי זריקות עונשין בדקות הסיום במשחק קבוצתו, לוס אנג'לס לייקרס, נגד אורלנדו, אבל ידע בשניות הסיום לקלוע מהקו את השתיים שהבטיחו כי הניצחון יישאר בהוליווד. מעבר לכך, בראון קלע שיא קריירה של 22 נקודות, והוביל את הלייקרס ל-92:98 על המג'ק, בשחזור גמר 2009.

"ידענו שהם ירצו לנקום על סדרת הגמר, ככה שבאנו מוכנים", אמר בראון בסיום, והתייחס לגבי זימונו לתחרות הדאנקים וליכולת האישית: "אם אתה רוצה להיות הכי טוב במשחק הזה, אתה חייב להיות אול-אראונד. אני עובד על עוד דברים מעבר להטבעות שלי".

הלייקרס טיפסו למאזן 9:32 לפני מסע משחקי החוץ, והראו למה הם מסוגלים גם מבלי עזרה גדולה מקובי בריאנט (11 נקודות ו-7 אסיסטים), ששיחק חבוש באצבעו. "בכל פעם שהכל הולך כמו שצריך, ההרגשה היא שיש משהו שמקלקל", אמר בריאנט, "אני פשוט אצטרך להתרגל לזה ולקבל את הדברים האלה".

דוויט הווארד היה מצוין עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים בהפסד, והסביר את ההחלשות היחסית של קבוצתו בתקופה האחרונה. "פתחנו את העונה נהדר, אבל פתאום קבוצות השתנו והתחילו לשחק נגדנו אחרת", אמר סופרמן, "אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר ולשבש את תכניות המשחק של היריבות. אנחנו נתגבר על זה".

נייט רובינסון עושה טובה

שאנון בראון יהיה בתחרות ההטבעות באולסטאר שייערך בדאלאס בעוד כחודש, אבל לברון ג'יימס לא היה בה. מי שיתחרה עם בראון על התואר הוא נייט רובינסון, שזכה בעונה שעברה בתחרות. "כשההנהלה שאלה אם אני רוצה להשתתף, לא הייתי בטוח אם אני רוצה", אמר רובינסון, "זאת הפעם הרביעית ולאנשים כנראה נמאס לראות אותי מטביע, אבל אמרתי לעצמי שהאלוף צריך להגן על התואר. אם לא אזכה שוב זה טוב, כי אני לא רוצה לחזור שוב לתחרות הזאת".

לדובר ה-NBA מארק ברוסארד יש גרסה קצת שונה: "הזמנו אותו להגן על התואר, הוא הסכים, אין חוק שכופה עליו את זה". המשתתפים בתחרות ההטבעות יהיו, מלבד רובינסון ובראון, ג'ראלד וואלאס, והמנצח בתחרות אישית בין אריק גורדון ודמאר דרוזן.

* יוסטון מימשה את האפשרות והאריכה את חוזהו של מאמנה ריק אדלמן בעונה נוספת. "עשינו זאת ואנחנו מחפשים עכשיו עוזר מאמן", אמר דריל מורי, ג'נרל מנג'ר הרוקטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully