וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "הצעת הקפריסאים נמוכה מדי"

19.1.2010 / 19:02

ראשי אומוניה הקפריסאית הגיעו כדי לדון ברכישת שפונגין, אך לדברי הנהלת הצהובים, ההצעה היתה נמוכה מדי ולא רלוונטית

ברני ארדוב

צילום וידאו: אבי כהן

עריכה: גדי וינסטוק

גפני: "אנחנו צריכים לנצח כל משחק בבלומפילד"

אנשי אומוניה ניקוסיה הקפריסאית נחתו היום (שלישי) בארץ ונפגשו עם מנכ"ל הקבוצה, עוזי שעיה בנוגע להעברתו של יובל שפונגין. הקפרסיאים מעוניינים לרכוש את המגן הימני כבר בשבועיים הקרובים, לפני תום חלון ההעברות הנוכחי, אך לפחות על פי הפגישה היום, לא נראה שזה יקרה. ממכבי נמסר לאחר הפגישה כי הצעתם של הקפריסאים היתה נמוכה מאוד, ולא רלוונטית, ושהמגן יישאר במועדון עד תום העונה.

שפונגין מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב והוא וסוכנו כבר הביעו בעבר את רצונו של המגן לשחק בחו"ל ולנצל את דרכונו האסטוני. כזכור, לאחרונה הופיעו גם דיווחים בצרפת על רצונה של לאנס המקומית להחתים את המגן, כשגם היא מעוניינת בו כבר עכשיו ולא בקיץ.

"נתכונן טוב להפועל חיפה ונצטרך מאמץ עילאי, כמו שהיה במשחק האחרון נגד בני יהודה, כדי לנצח", אמר היום (שלישי) מאמן מכבי תל אביב לפני משחק האימון של הקבוצה נגד הפועל עכו. "אני חושב שהקרדיט מגיע לשחקנים, אבל אסור להרפות וצריך להמשיך ללחוץ על הגז כדי להמשיך במסלול הנצחונות".

"קרו הרבה דברים מאז המשחק הקודם מול הפועל חיפה, המשחק ההוא כבר היסטוריה ואנחנו מסתכלים קדימה", הוסיף נמני. "נתכונן בהתאם וברור לנו שמצפה לנו משחק קשה, אבל אף משחק לא היה לנו קל עד היום. עבר הרבה מאוד זמן מאז המשחק בקרית אליעזר, אנחנו קבוצה שונה לחלוטין היום, ויש לנו מטרות להישאר איפה שאנחנו נמצאים. אם יהיה אפשר, אנחנו רוצים לטפס עוד יותר למעלה. נעשה את המקסימום כדי לנסות שלא למעוד. אנחנו חושבים קודם כל על איך לשמור על המקום השלישי בו אנחנו נמצאים, כשנהיה בעמדה שתוכל להביא אותנו יותר גבוה, אז נערך אליה בהתאם. אנחנו מאמינים במי שיש כאן, אנחנו מאוד סבלניים ומאמינים בשחקנים שלנו. איתם הגענו לאן שהגענו, ואיתם נמשיך מפה והלאה".

בחודש הקרוב צפויים לקבוצה ארבעה משחקים מול העולות החדשות, נמני נשאל על כך שמדובר במשחקים קלים על הנייר והשיב: "אלו אותן שאלות שנשאלנו בסיבוב הקודם וראינו מה קרה. אנחנו לא מקלים ראש באף אחד. מי ששחצן ויהיר וחושב שיש משחקים קלים או שדברים יבואו לו בקלות אז הוא מקבל באותו רגע את הסטירה, אין לנו את כיווני המחשבה האלה. אנחנו מודעים לכך שכל משחק נגד כל קבוצה הוא משחק קשה מאוד, כי באופן טבעי בסיבוב השני קבוצות נלחמות על החיים שלהן, יודעות איפה הן נמצאות ונותנות הרבה מעבר למה שהן נתנו במשחקים קודמים. הן גם הרבה יותר מגובשות כך שמצפים לנו משחקים מאוד מאוד קשים".

"אנחנו מחפשים נקמה ספורטיבית, כי כשהגענו לחיפה קיבלנו בראש מהפועל חיפה, ועכשיו אנחנו מקווים לנצח בבלומפילד", הוסיף רוני גפני. "המטרה שלנו היא לחבר כמה שיותר נצחונות, ולהמשיך להתקדם ביכולת. אמנם ניצחנו רק 0:1 את בני יהודה, אבל היו זמנים אחרים בהם לא ניצחנו את המשחקים האלה, לאט לאט צריך להמשיך".

גפני התייחס לרכש שעשתה מכבי תל אביב מאז הפסידה להפועל חיפה 3:1 בקרית אליעזר. "הצטרפו שחקנים חדשים מאז המשחק בחיפה - ראלדס שהוא כוח משמעותי וגם אילייב לא היה בכושר משחק עדיין. בכלל, אני חושב שיש אווירה טובה בקבוצה ולא יודע אם יש משהו שונה, אבל אנחנו צריכים לנצח כל משחק בבלומפילד. לא דיברנו ממש על מקום מסוים אנחנו רוצים לנצח כל משחק ולהגיע כמה שיותר גבוה".

הקבוצה קיימה היום משחק אימון נגד הפועל עכו וניצחה 2:5. על פי המשחק, נראה כי הקשר מאור בוזגלו נמצא בכושר טוב. ב-60 הדקות ששיחק בוזגלו, הוא כבש שער נפלא מהאוויר ובישל שניים נוספים. היכולת של בוזגלו גורמת לאבי נמני כאב ראש לקראת שבת. מלבד בוזגלו הבקיעו למכבי תל אביב גם גיז'רמו ישראלביץ' (צמד), משה לוגסי ומאור חלבי מקבוצת הנוער. לעכו כבשו הנבחן הליברי בן מרטין ואושרי גיטא בבעיטת 11 מטר. ציון צמח ודור מלול, שנמצאים במחנה האימון של הנבחרת הצעירה, נעדרו ממשחק האימון.

עדכון ראשון: 19.1 12:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully