וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש: מיקאל אסיין גמר את העונה

קשר נבחרת גאנה שוב נפצע בברכו ובצ'לסי חוששים כי קרע רצועה. אם החששות יתאמתו, השחקן יחמיץ גם את המונדיאל

קשר נבחרת גאנה, מיקאל אסיין, סיים את דרכו באליפות בשל פציעה בברכו ועזב את אנגולה בדרכו חזרה ללונדון. בצ'לסי מחכים לשובו ומודאגים מאוד ממצב הברך כאשר החדשש הכבד הוא שהשחקן גמר את העונה. אסיין, שרק התאושש מפציעה, שיחק 45 דקות בהפסד גאנה לחוף השנהב (3:1) ומאוחר יותר נפצע באימון. בדיקה ראשונית גילתה פגיעה ברצועות הברך ורופא הנבחרת קבע כי הוא ייעדר לפחות שישה שבועות.

יחד עם זאת, השחקן יעבור בדיקות מקיפות יותר בלונדון כאשר החשש הכבד הוא לקרע ברצועה שיצריך ניתוח נוסף. במקרה כזה, אסיין לא ישחק עוד העונה ויחמיץ גם את המונדיאל. "מייקל הסתובב לשלוח מסירה באימון ולפתע הוא נפל", סיפר חברו לכוכבים השחורים, אנתוני ענאן, על רגע הפציעה. "הוא לא נפצע כתוצאה ממגע עם שחקן אחר, אבל אלה שהיו קרובים אליו אמרו ששמעו 'קליק'".

אסיין עבר פציעה דומה בעונה שעברה, נותח בברכו והחמיץ שישה חודשי משחק רק כדי לחזור לשלבים המכריעים של העונה. במועדון מקווים כי החששות לא יתאמתו, אך בכל מקרה השחקן לא יוכל ליטול חלק בצמד המשחקים נגד אינטר בשמינית גמר ליגת האלופות ובמשחקי הליגה החשובים נגד ארסנל ומנצ'סטר סיטי בחודש הבא.

"הטיימס" מדווח כי קרלו אנצ'לוטי המודאג כבר החל לגשש ולחפש מועמדים לחיזוק הקבוצה. אנצ'לוטי היה רוצה לראות את ג'נארו גאטוסו ממילאן, אך זה חתם לאחרונה על הארכת חוזה בסן סירו. בנוסף, אברטון מסרבת למכור את ג'ק רודוול הצעיר. עוד שחקן שהרשים את המאמן הוא ירקו לקו, קשר נבחרת קרואטיה ומונאקו הצרפתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully