וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא נשלוף שפנים מהכובע"

מאמן הפועל ת"א לא בונה על הפתעות במשחק העונה בחיפה. ורמוט: "הפסד, וחלום האליפות מתרחק". עזורי: "לא נראנו טוב"

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן. עריכת וידאו: דורון שטיין

הפועל תל אביב עשתה הערב (שני) את המוטל עליה, שבוע לפני משחק העונה בקרית אליעזר נגד האלופה מכבי חיפה, כאשר גברה ללא קושי 1:4 על הפועל באר שבע וצימקה את הפער לעשר נקודות. האדומים נהנו ממשחק מצוין של גילי ורמוט, אחרי תקופה מאופקת של מספר משחקים, שהתעלל בהגנה הרעועה ממילא של האורחים, כבש צמד וגם בישל לערן זהבי את הרביעי. דדי בן דיין עשה את הספתח עם השמיני שלו העונה, כאשר לבאר שבע צימק דוד רביבו.

גוטמן: "דה רידר אמור לסגור את המעבר עם וויגאן"

אלי גוטמן, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום: "בסך הכל שלטנו היום במשחק משריקת הפתיחה. הגענו למצבים טובים, כבשנו ארבעה שערים, אבל ירדנו למחצית רק ביתרון 1:2 בגלל שגיאה של דה סילבה. בהפסקה הרגענו את העניינים, ובמחצית השנייה הם לא סיכנו את השער של ניל אברבנל בכלל".

לקראת משחק העונה במחזור הבא, אמר המאמן: "זה משחק נגד קבוצה שמוליכה את הטבלה ועושה דברים מדהימים העונה. אנחנו נתכונן בהתאם. אני לא מאמין בדברים מיוחדים שצריך לעשות, אלא בעבודה מתודית. לא יהיו שפנים מהכובע, והכוונה היא לשני הצדדים".

גוטמן גם סיפק מידע לגבי צירופו של דניאל דה רידר ואמר: "שוחחתי עם הסוכן שלו. מחר בצהריים דה רידר אמור לשבת עם הנהלת וויגאן ולסגור את המעבר". כשנשאל האם הקשר יספיק להגיע למשחק מול מכבי חיפה, השיב גוטמן: "קודם נרתום את העגלה לסוס, אחר כך נראה מה יהיה".

גילי ורמוט, המצטיין במשחק עם צמד ובישול, אמר: "נהנינו מהמשחק, יצרנו המון מצבים וזה היה חשוב לנו לקראת השבוע הבא. אני מאמין שנגיע מוכנים לחיפה, אחרי משחק טוב שנתן לנו ביטחון, אבל כל משחק לגופו. כל משחק מתפתח בצורה שונה ואנחנו לא יודעים מה יהיה. אנחנו מכירים את הסטטיטיקה בקרית אליעזר, אבל חייבים לשנות זאת כי אנחנו צריכים את הניצחון יותר מהם. אני לא יודע מה צריך להשתנות, שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה ונצטרך קצת מזל והרבה יכולת. הפסד, וחלום האליפות מתרחק משמעותית".

ערן זהבי, כובש השער הרביעי: "פתחנו את המשחק טוב, שיחקנו את הכדורגל שהפועל יודעת לשחק, אני שמח שזה גם התבטא בשערים ועכשיו אנחנו עם הפנים למכבי חיפה. לא נכנסנו ללחץ אחרי השער שספגנו. היה להם מומנטום קל, אבל ידענו לעצור אותו. הם היו חשופים מאחור וידענו לנצל זאת. במחצית השנייה שיחקנו לגמרי את הכדורגל שלנו ושלטנו במשחק".

גם זהבי כבר מביט לעבר השבוע הבא: "היכולת הזאת לא תספיק מול מכבי חיפה, אבל אני מאמין שהצוות המקצועי יכין אותנו כמו שצריך למשחק. אנחנו מקווים לבוא ולהראות את הכדורגל שלנו, אבל כרגע עם כל הכבוד, מכבי חיפה פייבוריטית. אנחנו מקווים שנשנה קצת את הסטטיסטיקה של המפגשים בין הקבוצות בקרית אליעזר, נגיע עם ביטחון אחרי משחק טוב ובעזרת השם יהיה כך גם בשבוע הבא. נקווה שלא נפסיד, אבל בכל מקרה עד תום העונה שום דבר לא סגור".

עזורי: "לא נפיל את התיק על הזרים"

גיא עזורי, מאמן הפועל באר שבע, אמר: "בהחלט לא היה משחק טוב שלנו. אין סיבה שניראה כך. אני לא רוצה להשתמש בתירוצים, אבל היו חסרים לנו הרבה שחקני הרכב. כשאתה משחק מול הפועל תל אביב, אחת הקבוצות הטובות בארץ, קשה להתמודד עם כל החסרונות האלה. היו לנו כמה רגעים טובים במשחק, אבל לא ידענו לנצל אותם. בסך הכל, עם כל הביקורת, יש לנו 26 נקודות שזו כמות מכובדת. אנחנו מתקדמים לאט לאט ונוכל להשתפר עוד יותר בעזרת חיזוק".

על הזרים, שזוכים לביקורת מתמשכת וגם הערב נראו רע, אמר המאמן: "זו יכולת של קבוצה שלמה, לא יהיה הוגן להפיל את התיק על הזרים ולהגיד שרק הם לא טובים. אנחנו זקוקים לחיזוק נוסף כדי שנוכל להתמודד ברמות הללו".

יוסי אופיר, ששיחק הערב כמגן ימני ונגיעת יד שלו גרמה לפנדל, התייחס לנושא: "אני בדרך כלל לא בא בטענות לשופטים, אבל הפנדל שנשרק לא היה מוצדק כי הייתה דחיפה עליי. לגבי המשחק הוסיף: "עד ה-1:2 לא נשברנו והיינו במשחק. במחצית השנייה ספגנו את השלישי ומיד הגיע האדום - אז נשברנו מנטלית. נלמד את הטעויות ונתקן בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully