וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 1:4 את הפועל באר שבע

הפועל ת"א לא התקשתה לנצח 1:4 את הפועל ב"ש, כאשר ורמוט חזר לקחת אחריות עם צמד ובישול, שבוע לפני משחק העונה

עוד שבוע זה קורה. הפועל תל אביב תגיע לקרית אליעזר למשחק העונה מול האלופה מכבי חיפה, ולשמחתה היא תעשה זאת לאחר ניצחון חשוב הערב (שני) 1:4 על הפועל באר שבע שמשאיר אותה בתמונה ובמרחק סביר של עשר נקודות מהמוליכה (לפני הקיזוז המפורסם). אלי גוטמן ושחקניו דיברו על חשיבות המשחק במשך כל השבוע והלחץ ניכר על פניהם במהלך 90 הדקות, אבל בסופו של דבר הם השיגו את הניצחון המוצדק ובעיקר הרוויחו שוב את גילי ורמוט.

שחקני הפועל תל אביב דדי בן דיין, איתי שכטר, גיל ורמוט, ביברס נאתכו חוגגים שער. ברני ארדוב
הכנה קלילה למשחק העונה. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

המשחק התחיל בקצב מהוסס ונראה היה כי סימני התיקו המאופס המאכזב מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם, עדיין טבועים בשחקני הפועל תל אביב. חצי שעה לקח לאדומים להיכנס לעניינים, ואז פעולה התקפית מצוינת עם דאבל פס בין דדי בן דיין לערן זהבי, הסתיימה בשער שמיני העונה של המגן השמאלי הכובש. ההגנה של הפועל באר שבע, כהרגלה בקודש, ספגה את הראשון והחלה להזמין את השערים הבאים. לא לחינם זו אחת ההגנות הגרועות בליגה.

יוסי אופיר, ששובץ כאילוץ באגף ימין של ההגנה, נגע בידו ברחבה תחת האיום של בן דיין ואיפשר לגילי ורמוט לדייק מהנקודה הלבנה ולחגוג שער ליגה שני בסך הכל העונה. למזלה של באר שבע, שחקני ההגנה של המארחת רצו כל כך לכבוש שהם שכחו לרדת להגנה בכדור קרן וספגו ממתפרצת אותה סיים דוד רביבו בהקשתה נפלאה מעל ניל אברבנל.

גיא עזורי ניסה להעיר את החלק הקדמי שלו עם הכנסתם של סיראז' נאסר ומשה אסולין הצעירים, אבל הפועל תל אביב המשיכה לשלוט וגם השיגה את השלישי על חשבון ההגנה חסרת האונים שאמורה לשמור על קאלה. ורמוט, עבורו הגנות כאלה הן באמת מתנה, ניצל את המשחק על מנת לחזור לעצמו אחרי מספר משחקים בינוניים, ובדקה ה-61 קינח עם שער נהדר שלמעשה הוציא את הרוח מהמפרשים של באר שבע הפצועה והשבורה.

מוחמד אדמו, בהופעת בכורה שלא עשתה לו שם טוב בישראל, הורחק בעקבות עבירה גסה שש דקות לאחר מכן, והשאיר את חבריו עוד יותר חשופים לחטוף את הרביעי מרגלי ערן זהבי בדקה ה-75. הפועל תל אביב עוקפת את מכבי חיפה בשערי הזכות, ובשבוע הבא תנסה להבקיע גם מול ניר דוידוביץ', שלא ספג בליגה כבר שבעה מחזורים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהלך המשחק

דקה 18: נאתכו ניצל הרחקה רעה של הגנת באר שבע, אבל הבעיטה שלו מ-16 מטרים חלפה מעל המשקוף.

דקה 25: זהבי ירה מ-20 מטרים, קאלה זינק טוב והצליח להדוף לקרן.

דקה 31: גול! בן דיין מסר לזהבי, קיבל בחזרה מהקשר ובעט מדויק לפינה הקרובה כשקאלה איחר להגיב. 0:1 להפועל תל אביב, שער שמיני העונה לבן דיין.

דקה 33: ורמוט נכנס בין בלמי באר שבע, נאתכו לקח ממנו את הכדור ובעט לעבר השער, אבל קאלה שם יד והדף לקורה.

דקה 38: המארחים ממשיכים בהתעוררות. הפעם ידין השתלט על כדור מחוץ לרחבה, בעט חזק וסחט הצלה גדולה מקאלה.

דקה 42: גול! כדור הוגבה לרחבת באר שבע, בן דיין איים לנגוח מצד שמאל ואופיר מנע זאת ממנו עם נגיעת יד קלה. השופט שמואלביץ' שרק לפנדל, אותו ניצל ורמוט ללא קושי עם בעיטה שטוחה לפינה הימנית. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 44: גול! קדוסי שלח את רביבו במתפרצת לאחר קרן גרועה של המארחים, רביבו דהר ובסופו של דבר הקשית באומנות מעל אברבנל אל הרשת. באר שבע חוזרת, רק 1:2 לאדומים.

דקה 45: ידין שוב ניסה ממרחק, קאלה הצליח להדוף ולקלוט בניסיון שני.

דקה 54: נאתכו שלח בכדור עומק מצוין את זהבי, שהטעה לכיוון המרכז וסובב כדור לפינה הרחוקה אותו הדף קאלה.

דקה 61: גול! ורמוט בפריצה מסחררת עבר שני שחקנים ונכנס לרחבה, שם לאלה החזיר לו בנגיעה קלה ואיפשר לקשר להשלים צמד עם בעיטה מצוינת לקורה הקרובה ופנימה. 1:3 להפועל תל אביב.

דקה 67: הזר אדמו, בהופעת הבכורה שלו, ביצע עבירה קשה על נאתכו וראה צהוב שני ואדום. באר שבע בעשרה שחקנים.

דקה 75: גול! ורמוט קיבל כדור באגף ימין של הגנת באר שבע והעביר רוחב לזהבי, שלא התקשה לגלגל לרשת מקרוב. 1:4 להפועל תל אביב.

דקה 82: בן דיין הגביה מצוין משמאל, שכטר נגח חזק לאמצע וקאלה הדף לקרן.

הרכב הפועל תל אביב: ניל אברבנל, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, גילי ורמוט (שי אבוטבול, 83), ערן זהבי (ויקטור מרעי, 80), איתי שכטר, מהראן לאלה (מיכאל זנדברג, 72).

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, יוסי אופיר, דנילו מוריירה, נדב קידר, שמעון הרוש, מוחמד אדמו (הורחק, 67), אייל שן, דוד רביבו, גיל בלומשטיין (סיראז' נאסר, 46), חנן פדידה (משה אסולין, 46), אוהד קדוסי (דנדי אוקוגו, 72).

מגן הפועל תל אביב דדי בן דיין חוגג שער. ברני ארדוב
קבלו אותו. בן דיין חוגג את הספתח/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully