וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רדס: "רוצה להיות חלק מקבוצה היסטורית"

במנצ'סטר סיטי מוכנים לדרבי מול יונייטד בחצי גמר גביע הליגה (ג', 22:00, ספורט 2) וחולמים על תואר ראשון מאז 1976

השלג הצליח לדחות את המשחק בשבועיים, אך כעת העימות הוא בלתי נמנע. מנצ'סטר יונייטד תתארח מחר (שלישי, 22:00, ספורט 2) בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום, מגרשה של מנצ'סטר סיטי, במסגרת חצי גמר גביע הליגה. לפני שהשלג הגיע, המומנטום בעיר היה שונה. הסיטיזנס להטו עם רצף ניצחונות משכנע תחת הנהגתו של המאמן החדש, רוברטו מאנצ'יני האיטלקי, בעוד ביונייטד ליקקו את הפצעים מההדחה המוקדמת בגביע על ידי לידס.

אבל המשחק לא התקיים במועדו המתוכנן, וכעת הסיטואציה הפוכה. מנצ'סטר סיטי ספגה הפסד ראשון בעידן מאנצ'יני, 2:0 לאברטון, ואילו השדים האדומים חזרו לחייך עם ניצחון קל 0:3 על ברנלי. בהתחשב בעובדה כי מדובר בדרבי, אלכס פרגוסון עשוי לחרוג ממנהגו ולשלוח הרכב חזק. "אני חייב לחשוב על זה", אמר המנג'ר הסקוטי. "צריך להסתכל על לוח המשחקים הצפוי לנו וגם על העובדה שנתתי הזדמנויות לשחקנים צעירים בעבר". ריו פרדיננד עשוי לחזור לשחק, אחרי שלושה חודשי היעדרות בגלל פציעה, וגם דימיטאר ברבאטוב כשיר.

נייג'ל דה יונג, קשרה של מנצ'סטר סיטי, ממתין לראות מה יחליט פרגוסון. "שמענו על כך שהוא מתכוון לשחק בהרכב החזק ביותר, אבל נצטרך לראות מה באמת יקרה", טען ההולנדי. "זה חצי גמר, אחד המשחקים החשובים ביותר של המועדון בשנים האחרונות, כך שנצטרך להיות במיטבנו כדי להעפיל לגמר, בלי קשר לשחקנים שיעמדו מולנו". משורות סיטי ייעדר רוקה סנטה קרוז הפראגוואי וגם פטריק ויירה עדיין לא כשיר לערוך את הבכורה.

הגמר האחרון של סיטי היה בגביע האנגלי ב-1981, אז הפסידה הקבוצה לטוטנהאם, ובמועדון מקווים לעשות צעד נוסף בדרך לסיים 34 שנים נטולות תואר, מאז גביע הליגה ב-1976. "הגיע הזמן שנשים לזה סוף", אמר המגן מיקה ריצ'רדס, שמקווה לכפר על הטעות שלו שהובילה לניצחון 3:4 של השדים האדומים בדרבי בליגה. "אני רוצה להיות חלק מקבוצה שעושה היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully