וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: גאנה זחלה לרבע הגמר

הכוכבים השחורים שוב הציגו יכולת לא משכנעת, אבל 0:1 קטן על בורקינה פאסו הספיק להם כדי להעפיל למפגש עם אנגולה

בית ב', הבית אותו נטשה טוגו בעקבות התקפת ירי על האוטובס שלה לפני פתיחת הטורניר, הגיע היום לרגע ההכרעה, כאשר ניצחון 0:1 של גאנה על בורקינה פאסו העניק לכוכבים השחורים את הכרטיס לרבע הגמר, אבל גם נתן להם לא מעט סיבות לדאגה. בשלב הבא ממתינה לה המארחת הנלהבת אנגולה וזה כבר צפוי להיות מבחן של ממש.

גאנה הפסידה במשחקה היחיד עד היום, 3:1 לחוף השנהב, ומעבר לתוצאה פשוט נראתה רע. היום היא דווקא ניצחה, אבל ההופעה שלה לא השתפרה בהרבה וככה היא לא תהווה שום כוח משמעותי במונדיאל הקרב ובא.

הנבחרת של מילובאן ראייביץ' הציגה היום משחק מאוד אגרסיבי, אבל חסר ברק ובורקינה פאסו לא נפלה ממנה, כשג'ונתן פיטרויפה מעורר מהומות בחלק המגרש של הכוכבים השחורים ונעצר פעם אחר פעם בעבירות. הגנאים עלו ל-0:1 כשאנדרה אייוו הצעיר נגח פנימה בדקה ה-30 בהזדמנות הממשית היחידה במחצית הראשונה. שער ראשון בנבחרת הבוגרת לבנו של אבדי פלה האגדי.

הסיכויים של גאנה השתפרו בדקה ה-66, כשבלם בורקינה פאסו, ממאדו טאל הורחק בעקבות מרפק קטן, שלא נראה ממש מכוון, לפניו של אסמואה גיאן, אבל גם לאחר מכן הסייחים לא התביישו לצאת קדימה ולנסות להשוות. לצערם זה לא עבד והם נפרדו מהאליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully