וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יום רע, וצריך להמשיך הלאה בחיים"

מריה שראפובה ניסתה להשלים עם ההדחה המוקדמת באוסטרליה, ולא האשימה את הסרב. דל פוטרו סובל מכאבים

אין ספק שמארגני אליפות אוסטרליה התאכזבו מהגשמים שתקפו את מלבורן, דווקא ביום המשחקים הראשון. תנאי מזג האוויר שיבשו במעט את לו"ז המשחקים, אבל המארגנים יכלו להתנחם בעובדה שההפתעה הראשונה הגדולה של הטורניר נפלה כבר במשחק הראשון שהתקיים באצטדיון המרכזי. מריה שראפובה, אלופת הטורניר ב-2008, הפסידה לבת ארצה מריה קירילנקו 7:6, 3:6, 6:4, ובכך נמחק מהלוח שמה של אחת הפייבוריטיות לזכייה השנה.

שראפובה המאוכזבת אמרה בסיום המשחק שלה: "היו לי הזדמנויות ולא הצלחתי להוציא אותן לפועל. גם כשהצלחתי לחזור מפיגור, לא ידעתי לנצל את זה לטובה והיא ניצלה את זה כדי להשתלט שוב על המשחק". הטניסאית הרוסיה המדורגת 14 בעולם נשאלה אם הפציעה בכתף שהשביתה אותה ובעיקר את חבטת ההגשה שלה ברוב העונה שעברה, השפיעה עליה: "אני דווקא חושבת שהגשתי די טוב היום והסרב שלי לא היה הסיבה להפסד. היו לי גם הגשות שניות מוצלחות. מריה קירילנקו היא מסוג השחקנים שלא מאפשרים לך להרגיש טוב על המגרש, היא משנה את הקצב בתדירות גבוהה, והפעם היא הצליחה לבצע המון דברים בצורה טובה. זה יום רע וצריך להמשיך קדימה בחיים. יש הרבה דברים רעים בעולם, ויש אנשים שלא יודעים מה זה משחק טניס. דברים רעים לא יעצרו אותי מלעשות את מה שאני הכי אוהבת. אני אחזור למגרשים ואעבוד קשה".

מי שנהנתה מיום מוצלח יותר הייתה קים קלייסטרס, שזכתה בטורניר הגרנד סלאם האחרון בניו יורק. הבלגית גברה על ולרי טטרו הקנדית 0:6, 4:6 בדרך לסיבוב השני. בסיום המשחק קלייסטרס התבקשה להתייחס ליכולת שלה מתחילת העונה ואמרה: "אני לא מנסה להשוות בין היכולת הנוכחית שלי לזו שהייתה באליפות ארצות הברית. אני פשוט מנסה לדחוף את עצמי להיות טובה בכל יום. בבריסביין לא הייתי לגמרי עקבית וזה משהו שאני מנסה לשפר עכשיו".

אחד המועמדים לתואר השנה הוא אנדי מארי הבריטי, המדורג חמישי בטורניר. במשחקו הראשון הוא לא ממש התקשה מול קווין אנדרסון הדרום אפריקאי, וניצח בשלוש מערכות. מארי סיכם: "זו הייתה התחלה טובה, מדובר בשחקן קשה שניצח בעבר את דג'וקוביץ' במיאמי וזכה בטורניר בסבב, כך שידעתי שלא יהיה לי קל. למזלי הצלחתי לשבור אותו מהר מאוד, וזה עושה הבדל גדול מאוד במשחק".

עוד פייבוריט שעבד קשה יותר היה חואן מרטין דל פוטרו (4 בטורניר), שהפסיד מערכה אחת למייקל ראסל האמריקאי לפני שעלה לסיבוב השני. בסיום המשחק שלו התייחס הארגנטינאי לפציעה בכף היד שמטרידה אותו בשבוע האחרון: "אני עדיין לא מרגיש מאה אחוז, אבל בטוח שאני מרגיש יותר טוב מאתמול, ואני מקווה שזה רק ילך וישתפר. אחרי שעתיים של משחק התחלתי להרגיש כאבים, אבל אני יכול לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully