וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק לא נעים בספר מלכים

הקינגס מקרטעים, מרטין לא משתלב, והפרשנים מעריכים כי ההידרדרות של כספי פוגעת במעמדו. ווסטפאל: "כלום לא בטוח"

בסקרמנטו מודאגים מהיכולת של הקינגס בתקופה האחרונה. הקבוצה הפסידה שלושה משחקים ברציפות ושמונה משחקים מתוך התשעה האחרונים שלה, ודווקא החזרה מהפציעה של קווין מרטין, זה שהחל את העונה את העונה ככוכב הבלעדי של הקבוצה, היא זו שמדירה שינה מעיני הצוות המקצועי.

מתברר שלא רק עמרי כספי התלונן והביע תסכול על הרוטציה החדשה. כספי, כזכור, התפרץ במהלך משחק ההפסד לפילדלפיה על המאמן פול ווספאל על ששוב הורד לספסל, ועל אף שהתנצל פומבית, בתקשורת בסקרמנטו מדווחים כי מבחינה מקצועית מעמדו של השחקן כבר אינו בטוח. על פי "סקרמנטו בי", בקבוצה טוענים כי היכולת ההגנתית של כספי אינה מספקת ומדאיגה את הצוות המקצועי, ועל אף שפתח בחמישייה מול וושינגטון, את המחצית השנייה כבר פתח דונטה גרין באותה עמדה. גם מבחינה התקפית כספי מתקשה לאחרונה, כשהוא קולע ב-32 אחוזים בלבד מהשדה בחמשת המשחקים האחרונים (16 מ-50).

אומנם רק שני משחקים חלפו מאז שובו של מרטין, שנעדר למשך 32 משחקים, אבל בינתיים נראה כי כל הקבוצה איבדה את הקצב שלה ואת הכימיה בין השחקנים, ושובו של הכוכב רק מסבך את העניינים. "אני חושב שמה שהקשה על היריבות שלנו להתגונן מולנו הייתה הרב גוניות שלנו, ושבכל ערב שיחקנו עם שחקנים אחרים, בהתאם למי שמרגיש חם", אומר ספנסר הוז.

"עכשיו זה שונה", מסביר דונטה גרין, "אתה כבר לא יודע מתי תעלה לפרקט, וכשאתה כבר עולה, אתה מנסה בכוח להיכנס למשחק. זה יכול להיות קשה לפעמים". ג'ייסון תומפסון טוען כי "אני חושב שאנחנו חושבים על זה יותר מדי, במקום פשוט לשחק ולהיכנס לקצב".

הבעיה הגדולה היא שעכשיו מצפים לקינגס ארבעה משחקי חוץ רצופים: הלילה מול שארלוט הלוהטת (שניצחה 9 מתוך 12 האחרונים שלה) ואחר כך מול אטלנטה, אורלנדו ומיאמי, שכולן קבוצות שלא מפסידות בקלות באולמן הביתי. סקרמנטו, שניצחה העונה רק שלושה משחקים בדרכים (מתוך 18), נראית בדרך להידרדרות.

"מה שאני מנסה לעשות זה ליצור חמישייה קבועה ויציבה, ואחר כך לפתח תפקידים ברורים של השחקנים שעולים מהספסל", מסביר ווסטפאל, "אני חושב שלמדנו הרבה על הקבוצה, ואנחנו מתקדמים בתהליך ההסתגלות, אבל בליגה הזאת שום דבר לא בטוח".

אגב, לא רק כספי מודאג ממצבו, גם בנו אודריך איבד ממעמדו לאחרונה עם שובו של מרטין. אודריך, ששיחק 31 דקות בממוצע העונה, ירד ל-23 דקות בשני המשחקים האחרונים. "אני מנסה לעשות רוטציה בריאה בין אוונס, אודריך ומרטין", אומר ווסטפאל, אבל אודריך עצמו, כמו חבריו, יותר מודאג ממצב הקבוצה מאשר ממעמדו שלו: "כולנו ידענו מה יקרה כשמרטין יחזור, ידענו שהתפקידים שלנו ישתנו. נהיה חייבים להסתגל".

ההתנצלות

כספי פרסם הודעת התנצלות רשמית לתקרית שלו עם המאמן. "לא הייתי צריך להגיב כמו שהגבתי ואני מתנצל בפני חבריי לקבוצה, כי אני לא רוצה שאף אחד יחשוב שאני לא שמח שמישהו אחר חוזר לשחק. הייתי מתוסכל, ועכשיו זה מאחוריי. אני פשוט אנסה לתרום לקבוצה, אבל אני לא צריך את הכדור בידיי כדי לתרום".

כספי התייחס לחזרתו של מרטין לסגל, ועל השפעה של המהלך עליו: "לא ידעתי למה לצפות. אולי בגלל זה הייתי המום ומתוסכל, אבל קווין כל כך חשוב לקבוצה ואנחנו יכולים להיות כל כך הרבה יותר טובים איתו, כך שאקווה שאקבל את הדקות שלי ואעשה דברים טובים כמו שעשיתי עד כה. אף פעם לא הייתי במצב כזה, שבו הייתי חלק משמעותי מקבוצה ואז צריך ללכת קצת אחורה. אצטרך להסתגל לזה, כמו שכולם יצטרכו".

ווסטפאל עצמו אמר על התקרית: "אני לא יכול לומר שהוא התלונן, הוא היה מתוסכל. היו לנו כמה שחקנים השנה שהביעו תסכול, אבל תמיד התמודדנו עם זה והם תמיד חוזרים ומבינים שזה לא במקום. מנגד, אנחנו גם לא יוצאים בהכרזות על זה. הפעם זה היה קצת יותר בולט, אבל זה לא משהו בלתי רגיל שקורה בליגה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully