וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן מאיורקה: "עמדנו במשימה שלנו"

דודו אוואט ומאיורקה סיימו את הסיבוב הראשון בליגה הספרדית במאזן ביתי מושלם, ועכשיו כבר חושבים על ליגת האלופות

ניצחונה של מאיורקה על לה קורוניה 0:2 העלה את קבוצתו של דודו אוואט למקום הרביעי בליגה הספרדית, ואחרי התבוסה של סביליה לברצלונה, הקבוצה מהאיים הבלאריים נמצאת במקום שממנו מגיעים לליגת האלופות בעונה הבאה. אוואט התכבד לבשל את השער השני במשחק, בדרך למאזן ביתי מושלם של תשעה ניצחונות מתשעה משחקים למאיורקה.

מאמן מאיורקה, גרגוריו מנזאנו, אמר בסיום המשחק הזה: "המיקום שלנו הוא טוב ויפה ואנחנו חושבים על אירופה, אבל שום דבר לא סגור והדרך עוד ארוכה. השחקנים שלי שלטו במחצית הראשונה בעיקר בהגנה, אני חייב לשבח את השחקנים שלי על ריכוז מוחלט, ועל כך שעמדנו במשימה שלנו והיא לסיים את הסיבוב הראשון ללא הפסד ביתי".

אמרי: "המפתח להישגים בליגה הוא מספר הנקודות שנשיג בבית"

למרות שברצלונה נוצצת וריאל מדריד רכשה הקיץ מכל הבא ליד, ולנסיה לא מוותרת לשתי הגדולות של הכדורגל הספרדי. אמש (ראשון) הביסו העטלפים את ויאריאל 1:4 במסטאיה, וצימקו את הפער מהשנייה בטבלה, ריאל מדריד, לשלוש נקודות. צמד של דויד וייה, ושערים של דויד סילבה ואבר באנגה עשו את העבודה עבור ולנסיה.

"אני חושב שהיינו ממוקדים וצנועים מול יריבה, ששיחקה משחקים טובים בתקופה האחרונה", אמר מאמן ולנסיה אונאי אמרי, "בנוסף, אחרי שהורחק להם שחקן והובלנו 0:2, ידענו לשמור על היתרון". אולם אמרי יודע שעוד עבודה רבה לפניו אם לקבוצתו יומרות להגיע למקום המוביל לליגת האלופות, ואולי אף מעבר לכך. "יש דברים שעלינו לשפר", אמר המאמן, "בבית שמטנו הרבה נקודות, ואנחנו חלק מקבוצה שמתמודדת על מקום בליגת האלופות. הורדנו קצת מהלחץ שהיה עלינו בבית. המפתח להישגים בליגה הוא מספר הנקודות שנשיג בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully