וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "אני מרגיש את האהבה, אז אני שמח"

רונאלדיניו, שכבש שלושער, מסביר את הפריחה במילאן ועוקץ את ברסה. קייליני: "יובה מביכה את עצמה". טוני מוסר ד"ש לליפי

הליגה האיטלקית ממשיכה לספק עניין לחובבי הכדורגל האירופאי, כשהדעיכה הזמנית של אינטר, יחד עם הפריחה המרשימה של מילאן יוצרת דרמה בפסגת הסרייה A. גם הכישלונות החוזרים ונשנים מיובנטוס, כמו גם הקאמבק המעודד של לוקה טוני, מסעירים את איטליה לאחרונה, כשאמש (ראשון) נוצחה יובנטוס 1:0 על ידי קייבו.

מאמן יובה צ'ירו פרארה כבר הרגיש את הלחץ במשך תקופה ארוכה, אבל אתמול גם הוא לא הצליח להתעלם מהיכולת הזוועתית של חניכיו. "אני מנסה לנתח את המצב", אמר פרארה, "ואני בטוח שגם ההנהלה מנסה להעריך מה הבעיות של הקבוצה. אם המנהלים יבחנו את העניינים ויחליטו שאני הבעיה, הם יגידו לי".

"היו בינינו שיחות לאורך העונה, אבל מעולם לא אמרו לי שאני הבעיה של הקבוצה", הוסיף פרארה. "שבעה הפסדים ב-11 משחקים זה דבר שלא רגילים לקבל ביובנטוס, אבל אני עדיין מאמין בקבוצה. יש לנו כמה שחקנים שלא בכושר, אבל אם מישהו למעלה יחשוב שהבעיה היא המאמן שלא מסוגל להוציא את המיטב מהשחקנים שלו, לא אהסס לקחת אחריות על הטעויות שלי".

גיורגיו קייליני, לעומת זאת, נשמע יותר בוטה ונחרץ. "אנחנו לגמרי מביכים את עצמנו", אמר המגן, "אנחנו סובלים מפציעות, אבל זה לא תירוץ. אין טעם להכחיש את המצב, כי למרות שאנחנו רוצים ומנסים, התוצאות שלנו עלובות".

מנהלה לשעבר של יובנטוס, לוצ'יאנו מוג'י, חשף היום את רצונו לחזור לכדורגל ב-2011. מוג'י, שמרצה כיום חמש שנות הרחקה כתוצאה ממעורבותו בפרשת הקאלצ'יופולי שהתפוצצה ב-2006, אמר לתקשורת האיטלקית: "בקיץ 2011 ההרחקה שלי תסתיים ואני אחזור לכדורגל. זה מציק ומפריע להרבה אנשים". כשנשאל האם יחזור ליובנטוס, השיב: "אני רוצה לגמול לאוהדי יובנטוס על התמיכה בי בשנים האחרונות". כשנשאל מוג'י על מצבה של יובה הגדולה כיום, השיב: "היה צריך לפטר את פרארה כי השחקנים כבר לא איתו. עכשיו אני לא רואה מישהו שיכול להחליף את צ'ירו על הספסל ולחולל שינוי משמעותי, מי שבאמת אחראי למצב הוא המנהל הספורטיבי בלאן".

רונאלדיניו שלח רמז לברצלונה

ובינתיים במילאנו חוגגים ניצחונות קלילים, והפעם זה מגיע ממילאן, שדרסה אמש 0:4 את סיינה, והרוסונרי ראו את כוכבם רונאלדיניו ממשיך בכושרו המצוין. הברזילאי, שכבש אמש שלושער (בפנדל, בנגיחה ובבעיטה נהדרת לחיבורים מחוץ לרחבה), ממשיך לשלוח רמזים למאמן הסלסאו דונגה, אך גם לקבוצתו לשעבר ברצלונה.

"אני מרגיש פה את האהבה, אז אני שמח", אומר רונאלדיניו, שכבש שישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים, "כשאני עולה למגרש עם חיוך, הדברים מסתדרים עבורי בצורה חלקה. אני לא יודע אם נזכה בסופו של דבר באליפות, אבל בינתיים אנחנו צריכים להמשיך ליהנות".

מילאן, עם משחק חסר, רחוקה רק שש נקודות מאינטר, ושתי הקבוצות ייפגשו במחזור הבא לדרבי לוהט.

טוני שלח רמז לליפי

לוקה טוני סבל בתקופה האחרונה בבאיירן מינכן, וחזר לאיטליה במטרה להראות למאמן הסקוודרה אזורי מרצ'לו ליפי כי הוא ראוי ללבוש את חולצת הנבחרת בקיץ במונדיאל. בינתיים זה הולך לו מצוין, והחלוץ האימתני כבש צמד ושערים ראשונים ברומא בניצחון 0:3 על גנואה.

טוני התקבל בצורה נלהבת על ידי אוהדי הג'אלורוסי, וסיפר: "אחרי השער השני ממש התרגשתי, כי הייתה ציפייה גדולה מההגעה שלי והתקבלתי בצורה נהדרת על ידי האוהדים. הגעתי לרומא כי רציתי לחזור למשחק שאני אוהב במקום שאני מכיר הכי טוב. מקווה שאמשיך לשחק טוב, אבל ליפי כבר יודע מה אני מסוגל לתת לנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully