וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "אנחנו משחקים כמו קבוצה"

17.1.2010 / 23:29

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מהיכולת בהגנה בניצחון על אשקלון. בירנבוים: "מקווה שנתחיל לשחק טוב יותר"

מאז סוף נובמבר חיפה רשמה עד לפגרה חמישה ניצחונות רצופים. ההדחה מהגביע על ידי עירוני אשקלון העכירה את מצב הרוח במועדון. הערב (ראשון) קבוצתו של אריאל בית הלחמי הגיעה לרוממה, והירוקים לא מעדו, ניצחו 68:86 ונקמו על הדחה משמינית גמר הגביע. "הסיפור של המשחק הוא לא רק הרבע האחרון, אלא ההגנה שלנו שעצרה אותם על 68 נקודות", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה, אבי אשכנזי, "ברבע האחרון הם נשברו וראו שהם לא יכולים לחזור, ברחנו ל-8 וזה די שבר אותם".

חיפה נהנתה מעוד משחק טוב של דבון ג'פרסון (21 נקודות ו-8 ריבאונדים), קיבלה מעמית בן דוד 12 נקודות מהספסל (4 מ-5 לשלוש) ונהנתה מרבע רביעי גדול של דרור חג'ג', שסיים עם 14 נקודות ו-9 אסיסטים. אשכנזי החמיא בסיום לשחקניו, שחזרו למסלול הניצחונות, ורשמו ניצחון ליגה שישי רצוף. "דבון ג'פרסון שחקן ברבע גבוהה, וראינו את ג'סי פלוט-רוסה שומר מצוין, משה ועמית בן דוד נתנו פה הצגה וגם טיילר, בדקות ששיחק, עשה פעולות חיוביות. אנחנו משחקים כמו קבוצה".

דבון ג'פרסון הוסיף בסיום: "ניסיתי לעשות את הדברים הקטנים הערב, הגוף שלי מתאושש מפציעה כרגע. אני לא מתייחס לזה כנקמה על הגביע, זה היה משחק חשוב ובאנו נכון הערב".

בירנבוים: "הכי חשוב זה לשדרג את ההגנה"

הפועל עפולה היא אחת הקבוצות המרעננות העונה בליגה, אבל אלי רבי ושחקניו פגשו הערב יריבה שהיתה חייבת ניצחון בכל מחיר. מכבי ראשון לציון עמדה במשימה, חזרה מהפגרה כמו שצריך ורשמה ניצחון ליגה שלישי רצוף כשגברה על האורחים מעמק יזרעאל 76:91 .

"בחצי הראשון שמרנו קטסטרופה, באתי לחדר הלבשה ואמרתי להם שזה רק 5 הפרש, ושבהתקפה אנחנו בעניינים", אמר בסיום המאמן המנצח אפי בירנבוים. "גם שמרנו גרוע וגם לא שיחקנו חודש. יצאנו ושמרנו, והצלחנו לעצור אותם וזה היה הכי חשוב". מאיר טפירו היה טוב למרות שקלע רק 6 נקודות, וראשון לציון קיבלה ערב גדול מאבי בן שימול, שקלע 20 ומסר 12 אסיסטים. "אבי משחק ליד מאיר ומאיר ראה שהולך לו וזז הצידה", התייחס בירנבוים לערב שעבר על שני הישראלים שלו. "זה חשוב מאוד, שניהם הרכזים של הקבוצה ואני צריך את שניהם על המגרש. אבי שיחק היום טוב מאוד, ומאמן רוצה שהשחקנים שלו יחזרו על המשחק הטוב שלהם".

"בליגה הזאת יש הרבה קבוצות טובות ושוות", הוסיף בירנבוים. "יצאנו טוב לפגרה, ועשינו שני משחקי אימון, וזה לא קל לשחקנים לבוא אחרי שלא שיחקו חודש. אני מקווה שעכשיו אנחנו נתחיל לשחק יותר ויותר טוב. לארון מגי היה קשה לשחק, הוא פקטור מאוד רציני. אני חושב שאנחנו נצטרך לדעת לשחק יותר טוב, והכי חשוב זה כל הזמן לשדרג את ההגנה, כי ההגנה מביאה סלים קלים, והיה ואנחנו משחקים טוב בהתקפה ולא בהגנה, אתה נשבר כי ההגנה שלך לא טובה".

רוד גריזארד, שקלע 23 נקודות, אמר בסיום: "זה ההופעה הכי טובה שלי עד כה. לא התחלתי טוב את העונה בתשעת המשחקים הראשונים. אחרי משחק הגביע הייתי בבית והחלטתי שאני בא לפה ונותן יותר כדי לעזור לקבוצה. היום זה היה בנקודות, משחק הבא אולי זה יהיה 20 ריבאונדים. היו לנו שבועיים של הכנה, ולקחנו את זה יום אחרי יום. במשחקים האחרונים התחלנו לשחק הגנה טובה".

המאמן המנוצח אלי רבי אמר בסיום: "בסך הכל בחצי הראשון התקיים משחק שקול עם יתרון שלנו, ירדנו ב-5 ויכולנו לרדת ביתרון יותר גדול. בחצי השני חזרנו לשחק את משחק ההגנה שמאפיין אותנו, מאוד רך. בהתקפה יצאנו מתוכנית המשחק ונתנו להם לרוץ עלינו ולעשות סלים קלים. גם כשניסינו לחזור, עשינו את זה לא בחוכמה. אם הבעיה הייתה רק בהתקפה הייתי יכול לסכם את זה. התחיל החצי השני עם ריצת 0:7, וקבוצה שעולה כמונו לחצי השני משלמת על זה. עם ההתלהבות שמכבי ראשון קיבלה היה לנו קשה מאוד לחזור. אנחנו מתחילת השנה היו מודעים לזה שלהיכנס ל-1-8 יעלה לנו בדם יזע ודמעות, לא קל לנו לנצח. לקחנו בחשבון שלא נגמור את זה בסיבוב הראשון. מצבנו לא מזהיר, אבל גם לא גרוע. בשבוע הבא משחקים מול גליל/גלבוע בבית, וזה התחנה הבאה שבה נצטרך לחפש את הניצחון".

ניצן חנוכי, שקלע 4 נקודות לעפולה: "התחלנו טוב את המשחק, עשינו את הדברים שעבדנו כל השבוע. אחרי שהובלנו 10 הפרש אפשרנו לראשון לרוץ ולעשות סלים קלים. אין ספק שיש תחושת אכזבה גדולה, חייבים לחזור להילחם ולהגיע למטרה שזה מקומות 1-8".

קטש: "היה משחק של שתי מחציות"

עודד קטש ראה את קבוצתו, הפועל גלבוע/גליל עליון דורסת את עירוני רמת גן 8:30 ברבע הראשון והיה נדמה שהמארחים יטיילו בגן נר לעוד ניצחון ליגה קליל. אבל רמת גן הוכיחה אופי, חזרה בגדול ברבע השני, ואף הוליכה במהלך הרבע השלישי. גלבוע/גליל נזקקה ליכולת מצוינת של ניצן חנוכי ובריאן רנדל, שקלעו 25 נקודות כל אחד, וניצחה לבסוף 77:87.

מאמן גלבוע/גליל, עודד קטש: "זה היה מסוג המשחקים המסוכנים בהם מובילים הרבה בהתחלה. זה היה משחק של שתי מחציות. אנחנו יוצאים לסדרת משחקים קשים, ונצטרך להוכיח אם היכולת בתחילת העונה יוצאת דופן או שהיכולת הזאת יוצאת דופן. אנחנו מתאימים את עצמנו, לקבוצות שאנחנו עומדים מולן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully