וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: קוראני ממשיך במרדף

שאלקה הציגה משחק חלש מול נירנברג מהתחתית, אבל שער של החלוץ בדקה ה-48 סידר לה ניצחון 0:1 וחזרה למקום השני

אחרי שראתה את חברותיה לצמרת שבות מהפגרה בכושר מצוין ואוספות שלוש נקודות, גם שאלקה רצתה לעשות זאת ולחזור למקום השני. הקבוצה של פליקס מגאת' אירחה את נירנברג מהתחתית, שנוצחה בארבעת משחקיה האחרונים טרם הפגרה, וגברה עליה 0:1 כדי להתייצב במאזן של 37 נקודות, רק שתיים פחות מלברקוזן המוליכה.

פר קלוגה ואדו ערכו בכורה בהרכבה של שאלקה, אבל הראשון נפצע בדקה ה-35 ונאלץ לפנות את מקומו. דווקא האורחים, עם הבלם הברזילאי ברנו, המושאל מבאיירן מינכן, בהופעה ראשונה, היו טובים יותר במחצית הראשונה, אבל אלברט בוניאקו החמיץ פעמיים ואנגלוס חריסטאס פגש את הקורה. נירנברג שילמה על כך בדקה ה-48, כשקווין קוראני קיבל מסירה מג'פרסון פרפאן וכבש מקרוב. למרות משחק מאכזב שלה, שאלקה שומרת על הבית ומשיגה ניצחון רביעי ברציפות.

קלן - דורטמונד 3:2

הקבוצה של יורגן קלופ חזרה מהפגרה בדיוק כשם שהיא יצאה אליה ורשמה הערב ניצחון חמישי ברציפות, תוך שהיא מתבססת במקום החמישי ומצהירה על כוונות להיאבק גם על אחד משלושת המקומות הראשונים.

הבלם מאטס המלס כבש צמד, הראשון בנגיחה אחרי קרן בדקה ה-28 והשני אחרי בעיטה חופשית בדקה ה-45. הזמן עבר ונראה היה שהאורחים נמצאים בדרכם הבטוחה לניצחון, אבל קלן התעקשה לכפות דרמה גדולה וצימקה בדקה ה-82 משער של קווין מק'קנה. שתי דקות לסיום קבע יוסוף מוחמד 2:2, אבל דורטמונד הייתה זו שאמרה את המילה האחרונה עם שער ניצחון של קווין גרוסקראוץ בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully