וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאנו בוערת

מילאן הרשימה ב-0:4 על סיינה (שלושער לרונאלדיניו) וצימקה את הפער מאינטר, שבוע לפני הדרבי. יובה הפסידה 1:0 לקייבו

שבוע לפני הדרבי הגדול של מילאנו, עושה רושם שהמאבק על האליפות יהיה חם ורותח, ויישאר אך ורק בתוך העיר. אחרי המעידה של אינטר בבארי, מילאן ניצלה זאת וצימקה את הפער לשש נקודות בלבד בזכות ניצחון קל ומרשים, 0:4 על סיינה. לרוסונרי עדיין משחק חסר וכמובן אפשרות להקטין את הפער בדרבי. ביכולת הזו, לאינטר בהחלט יש סיבה לדאוג.

בניגוד למילאן שממשיכה להתקדם, יובנטוס רק הולכת ונחלשת. הביאנקונרי הפסידו 1:0 במגרשה של קייבו ואיבדו את המקום השלישי לטובת רומא, שניצחה 0:3 את גנואה. גם נאפולי חלפה על פני יובה ועלתה למקום הרביעי, למרות 0:0 ביתי מול פאלרמו. פיורנטינה הופתעה בביתה על ידי בולוניה שניצחה 1:2, ואטאלנטה הביסה 0:3 את לאציו.

מילאן - סיינה 0:4

איבוד הנקודות של היריבה העירונית בבארי עשה שירות נהדר למילאן. הרוסונרי הגיעו להוטים למשחק הביתי מול נועלת הטבלה, וסגרו עניין כבר במחצית הראשונה כדי לפנות את הראש לדרבי הגדול במחזור הבא. כעת יתרונה של אינטר עומד על שש נקודות בלבד, כאשר למילאן יש עדיין משחק חסר מול פיורנטינה, כך שהכל עדיין פתוח.

מילאן, מלבד מעידה אחת בהפסד הביתי לפאלרמו, עברה שינוי רציני מאז סוף ספטמבר. רונאלדיניו נכנס לעניינים, אלסנדרו נסטה הזכיר את הימים הגדולים ובתקופה האחרונה גם מרקו בוריילו פורח ומפציץ בחוד. בדקה העשירית הוכשל החלוץ ברחבה על ידי השוער ג'אנלוקה קורצ'י שגם הורחק, ורונאלדיניו לא התקשה להרשית מהנקודה הלבנה.

בוריילו לא הסתפק בפנדל שסחט, ובדקה ה-28 המשיך מהאוויר מסירה של אנדראה פירלו ונעץ את השני ברשת של סיינה שסופגת הפסד רביעי ברציפות. במחצית השנייה המשיך רונאלדיניו ללהטט, ובדקה ה-72 הבקיע את השמיני שלו העונה בליגה, בנגיחה. הברזילאי רצה שלושער ראשון באיטליה, וקינח עם גולאסו לחיבורים דקה לפני הסיום. ז'וזה מוריניו כבר בכוננות.

קייבו - יובנטוס 0:1

ג'אנלואיג'י בופון חזר לשערה של הגברת הזקנה אחרי חודש היעדרות, וקיווה לעזור לחבריו לשים מאחור את התבוסה הקשה למילאן במחזור הקודם. יובנטוס הרשימה בניצחון על נאפולי בגביע באמצע השבוע, אבל לא הצליחה לשחזר זאת במשחק החוץ בוורונה ואיבדה נקודות מיותרות במאבק התיאורטי על התואר. כרגע יובנטוס מאבדת גם את המקום השלישי, ובקצב הזה הכרטיס לליגת האלופות נתון בסכנה.

קייבו, שנוצחה בשלושת משחקיה האחרונים, לא התחשבה ברצונות של יובה ובמעמדו המעורער של צ'ירו פרארה, עמדה איתנה מול ניסיונות הכיבוש של פאביו גרוסו וגם עקצה בדקה ה-33. הקשר ג'נארו סארדו היה הגיבור של החמורים המעופפים, כשבעט כדור מדויק מחוץ לרחבה ומצא את הרשת של בופון.

נאפולי - פאלרמו 0:0

שתי הקבוצות שהודחו מהגביע באמצע השבוע, נפגשו בסן פאולו במטרה להתקדם בטבלה. נאפולי, שטרם הפסידה בליגה מאז מינויו של וולטר מצארי, קיוותה לנצל את ההפסד של יובנטוס ולטפס למקום השלישי, בעוד לפאלרמו ניתנה הזדמנות לקפוץ למקום השישי ולהשתוות לנאפולי במאזן הנקודות. האורחים הגיעו אחרי ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, אבל בדקה ה-22 ביזבזו צ'אנס נהדר כאשר פבריציו מיקולי החמיץ מהנקודה הלבנה מול מורגן דה סנקטיס, והמשחק הסתיים בתיקו מאופס ומאכזב. נאפולי רביעית, פאלרמו שישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

רומא - גנואה 0:3

המארחת רצתה להעפיל זמנית למקום השלישי, ועשתה זאת בסטייל עם ניצחון על חשבון גנואה חסרת היציבות, ששימש גם כנקמה על ההפסד מולה במחזור הפתיחה. סימונה פרוטה חגג ראשון בדקה ה-17 ואז פינה את השטח עבור שער הבכורה של לוקה טוני. החלוץ ניצל בישול של מירקו ווציניץ' והכניע את מרקו אמליה כדי לחגוג לראשונה באולימפיקו, במשחק בו לא ממש הורגש חסרונו של הקפטן פרנצ'סקו טוטי. טוני לא הסתפק באחד, ובדקה ה-60 נגח לרשת אחרי בישול נוסף של חברו המונטנגרי. עבור רומא היה זה משחק עשירי ללא הפסד, מתוכם שבעה ניצחונות, והיא בהחלט חזק בתמונה על הכרטיס לליגת האלופות.

פיורנטינה - בולוניה 2:1

הפתעה נוספת היום הגיעה מפירנצה, שם בולוניה מהתחתית השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה ועצרה את ההתאוששות של פיורנטינה. הנרי חימנז האורוגוואי הכניע את סבסטיאן פריי בדקה ה-28 ובישל למרקו די ואיו את השני על סף השריקה לסיום המחצית הראשונה. פיורנטינה ניסתה לחזור לאחר ההפסקה, וצימקה משער נגיחה של אדיראן מוטו בדקה ה-51.

אטאלנטה - לאציו 0:3

בפעם השנייה העונה, אטאלנטה מוכיחה שמשנה מאמן, משנה מזל - לפחות בשלבים הראשונים. אנטוניו קונטה, שהחל טוב את דרכו כשהגיע לאחר מספר מחזורים, פינה את מקומו לבורטולו מוטי, שאימן באטלאנטה לפני יותר מעשור ומרגיש בבית בברגמו. לאציו, שלא נוצחה ב-2010, שימשה הפעם כקורבן. כריסטיאנו דוני חזר לחייך, ופתח את המשחק בסערה עם צמד (5 ו-9). המשחק התנהל כולו בכיוון אחד, ובדקה ה-35 עבר דוני לתפקיד המבשל וסידר שער לסימונה פדואין. ניצחון חשוב לאטאלנטה.

משחקים נוספים:

פארמה - אודינזה 0:0

סמפדוריה - קטאניה 1:1
לסמפדוריה: ג'אמפאולו פאציני (45 בפנדל). לקטאניה: כריסטיאן ז'אמה (14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully