וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: חיל התותחנים הספרדי

שערים של פברגאס ומרידה הובילו את ארסנל ל-0:2 על בולטון, 80 דקות לתמיר כהן. רק 0:0 לאסטון וילה מול ווסטהאם

המחזור ה-22 בפרמיירליג האנגלית הגיע הערב (ראשון) לסיומו, כשארסנל המשיכה את הקו של מוליכות הטבלה, עם ניצחון חוץ בבולטון מול תמיר כהן וחבריו 0:2. מי שאיכזבה והתאכזבה הערב היא אסטון וילה, שנפרדה ב-0:0 ביתי מווסטהאם. הלונדונים דווקא יכולים להיות מרוצים מעצם העלייה מעל הקו האדום.

בולטון - ארסנל 2:0

כשהם רואים את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מקפצות מעל יריבותיהן במחזור האחרון, ידעו שחקניו של ונגר כי אין מנוס מזכייה במלוא 3 הנקודות במשחק החוץ מול בולטון. המארחים לא עשו חיים קלים לתותחנים בפתיחה, בעוד ארסנל לא הצליחה למצוא את הרשת עד הדקה ה-28, אז הגיע מהלך קבוצתי נהדר של התותחנים, כשדאבל פס בין פאברגס לאדוארדו הסתיים שוב ברגליו של הספרדי, שמתוך הרחבה שלח כדור נמוך שהכניע את יאסקליינן.

בולטון חיפשה את השיוויון, ו-3 דקות בתוך המחצית השניה קיבל תמיר כהן הזדמנות נהדרת, כשהרמה לרחבה מצאה את הישראלי פנוי, אבל כהן לא הכין נכון את הגוף והבעיטה מהאוויר לא התלבשה לו. המארחים המשיכו להתקרב, כשבדקה ה-54 היה גלאס קרוב להבקיע לשערו הוא, אבל אלמוניה היה במקום. דווקא כשהיה נדמה שכהן וחבריו ימצאו את שער השיוויון, הגיעה עוד התקפה נהדרת של התותחנים בדקה ה-78, כששוב פברגאס מתחיל, אדוארדו הגביה, ומצא את פראן מרידה, וזה לא התקשה לגלגל פנימה את השני.

אסטון וילה - ווסטהאם 0:0

הקבוצה מברמינגהאם פיספסה הזדמנות טובה להיצמד לטוטנהאם ומנצ'סטר סיטי במאבק על המקום הרביעי, כשמנגד ווסטהאם השיגה נקודה יקרה נגד קבוצת צמרת ועלתה מעל לקו האדום בזכות הפרש שערים.

וילה הייתה יותר טובה, אבל לא מספיק חדה. רביעייה קדמית שכללה את סטיוארט דאונינג, אשלי יאנג, גבריאל אגבונלהור ואמיל הסקי לא הצליחה להכניע את רוברט גרין שהציג יכולת משכנעת, וגם כניסתו של ג'ון קארו במקום הסקי במחצית השנייה לא עזרה.

ווסטהאם הגיעה ללא חלוצים מהקבוצה הראשונה אחרי שגם גיז'רמו פרנקו נפצע והצטרף לרשימה הנעדרים הארוכה של הפטישים, אבל גם עם פרנק נובל הצעיר בהרכב, הקבוצה הלונדונית ניסתה ליזום והצליחה לבעוט כמה פעמים לכיוון שערו של בראד פרידל, אך גם כן ללא הצלחה.

תוצאות נוספות:

בלקבורן - פולהאם 0:2

לבלקבורן: כריסטופר סמבה (25), ראיין נילסן (54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully