וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: המלך חסן

קובי חסן עוד לא השלים יממה בהכח עמידר וכבר סידר 0:1 באשקלון. ניצחון דרמטי לבית"ר שמשון. נס ציונה - בת ים 0:0

המחזור ה-18 בליגה הלאומית נחתם הערב (שני) עם שלושה משחקים. במשחק המרכזי סיימה עירוני בת ים ב-0:0 בנס ציונה ופספסה הזדמנות לחזור לפסגה. הפועל ראשון לציון ובית"ר שמשון תל אביב נפרדו ב-2:2 דרמטי ואילו הפועל אשקלון ספגה הפסד נוסף, 1:0 להכח עמידר רמת גן והסתבכה בתחתית.

סקציה נס ציונה - עירוני בת ים 0:0

רק הליגה הלאומית יכולה לאפשר מצב כזה. עירוני בת ים הגיעה לאיצטדיון הקומפקטי בנס ציונה אחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל עם הזדמנות פז לשוב למקום הראשון. תוצאות סוף השבוע עשו חסד עם שחקניו של דורון ממן, שהיו חוזרים למקום הראשון עם ניצחון, אבל המשחק הסתיים ללא שערים. שתי הקבוצות סיימו ב-10 שחקנים כששרון ברנשטיין המקומי (63) ודניאל אלמו האורח (90) הורחק. ממן יתנחם בשבירת רצף ההפסדים, נס ציונה שמרה על פער חמש הנקודות מהפסגה ועל המקום השישי, שמוביל לפלייאוף העליון.

הפועל אשקלון - הכח עמידר רמת גן 1:0

שתי הקבוצות עסקו בימים האחרונים בחיזוק. אשקלון צירפה את קובי דג'אני מהפועל פתח תקוה ועומרי רון ממכבי תל אביב. הכח קיבלה לשורותיה את ארמנדו לסקאנו מהפועל רעננה וקובי חסן מהפועל רמת גן. על המגרש, הרכש של הסגולים עשה את העבודה. חסן, שרק הבוקר (שני) עבר בבקרה, כבש בדקה ה-90 וסידר לקבוצתו החדשה שלוש נקודות חשובות. הכח עלתה מעל הקו האדום ואילו אשקלון, שספגה הפסד שני אחרי התבוסה 4:0 בכפר סבא, הסתבכה גם היא בתחתית הרותחת.

הפועל ראשון לציון - בית"ר שמשון תל אביב 3:2

דרמת ענק באצטדיון הסופרלנד. עידו אקסברד, מי שכיכב בעונה הקסומה של הבית"רים בגביע המדינה, כבש שלושער כולל שני שערים בתוספת הזמן וסידר לחבורה של לופא קדוש משחק חמישי ברציפות ללא הפסד ועלייה למקום השביעי. החלוץ פתח את מסכת השערים בדקה התשיעית כשטוביה קוז'יקרו מראשון לציון סופג לראשונה לאחר חמישה משחקים. המארחת פתחה בסערה את המחצית השנייה והפכה את התוצאה הודות לצמד בזק של מגלן אוואלה וכפיר אודי בדקות 46 ו-47. אלא שאקורד הסיום היה שייך לאקסברד שניצח את המשחק וקירב את בית"ר לפלייאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully