וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: אנגולה ואלג'יריה עלו בהליכה

הנבחרות העבירו את הדקות האחרונות במשחק לרוחב והשיגו 0:0 שהעלה את שתיהן לרבע הגמר. מאלי נפרדה מהטורניר

מארחת אליפות אפריקה אנגולה ואלג'יריה עלו הערב (שני) לרבע גמר האליפות בתום מחזור הנעילה של בית א' ולא לפני אירוע שהותיר טעם רע. השתיים, שהתמודדו אחת עם השניה, שמעו כי מלאווי בפיגור במשחק המקביל והעבירו את הזמן עד ל-0:0 שהעלה את שתיהן. מלאווי הפסידה למאלי 3:1 ושתי הנבחרות נפרדו מהטורניר.

אנגולה - אלג'יריה 0:0

המארחת ידעה כי תיקו יספיק לה בשביל לעלות לרבע הגמר וזה מה שאכן קרה, אך מההישג הזה נודף ריח רע. כבר ראינו לא אחת בעבר נבחרות שמשחקות על תוצאה שמתאימה לשתיהן, אבל פשוט אי אפשר לקבל את זה, בטח לא בטורניר בסדר גודל של אליפות אפריקה. שתי הקבוצות חיפשו את הניצחון רק במחצית הראשונה, אך כששמעו שמלאווי בפיגור במשחק המקביל וידעו כי התיקו יעלה את שתיהן, המשחק הפך איטי ושוחק לרוחב המגרש עד לשריקת הסיום שקבעה 0:0 עלוב, השאירה על הדשא שתי נבחרות שמחות ומאות אלפים מאוכזבים מול המסך. אלג'יריה, אחרי חרפת ה-3:0 מול מלאווי, מצליחה למחוק את החרפה ותפגוש את חוף השנהב ברבע הגמר.

מאלי - מלאווי 1:3

מאלי, האכזבה הגדולה של האליפות, קיוותה עוד לפני המשחק לניצחון אלג'יראי שיסלול את דרכה לרבע הגמר, אבל תיאלץ לסיים את דרכה בשלב מוקדם מאוד. הפתיחה הייתה סוערת. פרדי קאנוטה כבש כבר בדקה הראשונה וסיידו קייטה עשה 0:2 אחרי שלוש דקות. ראסל צימק ללהבות בדקה ה-58, אך השער הזה לא הלחיץ גרם לאלג'יריה להתחיל לשחק בצורה ספורטיבית. ממאדו בגאיוקו סגר עניין חמש דקות לסיום, אבל זה לא ינחם את מאלי שהייתה צריכה ללכת יותר רחוק בטורניר הזה. מי שבכל זאת העלו חיוך על שפתיהם הם כמה מאמנים ברחבי אירופה שישמחו לראות את הכוכבים חוזרים מוקדם מהצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully