וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל בן שנן בדרך להפועל רמת גן

17.1.2010 / 16:25

גורמים במועדון כבר שוחחו עם שוער הפועל חיפה, והוא עשוי להחליף את רפי כהן המאכזב. שלושה זרים יגיעו להיבחן

שוערה של הפועל חיפה, גליל בן שנן, עשוי להגיע בימים הקרובים להפועל רמת גן. לוואלה! ספורט נודע שגורמים במועדון הרמת גני כבר שוחחו עם השוער שמעמדו בהפועל חיפה התערער מאוד אחרי החתמתו של אוהד כהן. בשלב זה ממתין בן שנן להצעה רשמית, אולם נראה שכבר בימים הקרובים הוא יעשה את דרכו מעולה חדשה אחת מעיר הכרמל לעולה חדשה אחרת מרמת גן.

בצוות המקצועי של הפועל רמת גן קיימת אכזבה גדולה מהשוער רפי כהן, שספג אמש חמישייה ממכבי חיפה. כושרו של כהן אינו משביע רצון מזה זמן רב וגם המחלוקות הכספיות שהיו עם השוער בגינן אף הושעה כהן למספר שבועות אינן מוסיפות ליחסים בין השוער למועדון.

רמת גן ספגה אמש את הפסדה החמישי הרצוף בליגה כאשר בכל המשחקים הללו היא ספגה 13 שערים ולא כבשה אפילו שער אחד. בצוות המקצועי עושים מאמצים לחזק את הקבוצה והשבוע צפוי לנחות בישראל קשר מגאנה ועוד שני שחקנים מגאורגיה שאמורים להגיע להתרשמות במועדון.

לפני שבוע שיחרר הבעלים ירון קוריס יחד עם המאמן יובל נעים את הקשרים קובי חסן והרוויה קובצ'ביץ' והבלם חיים מלכה מסגל הקבוצה, כאשר עד כה צורף רק עומר בוקסנבוים במקומם. בוקסנבוים עצמו וגם תומר תייר סובלים ממתיחות במפשעה. תייר ייעדר בכל מקרה מהמשחק הקרוב נגד מכבי נתניה בשל צבירת כרטיסים צהובים וכמוהו גם סרג' איילי המורחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully