וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הודחה ממוקדמות אליפות העולם

נוצחה 28:22 במשחק המכריע ע"י סלובקיה, שהעפילה להצלבה. הופמן: "העתיד נראה ורוד יותר ממה שהיה לפני חודשיים"

נבחרת ישראל בכדוריד הפסידה היום (ראשון) לסלובקיה 28:22 במשחק המכריע בבית מוקדמות אליפות העולם, והיא הודחה מהמשך המשחקים. סלובקיה מסיימת ראשונה בבית ומעפילה אל משחקי ההצלבה, ישראל מסיימת במקום השני בבית.

אחרי ששתי הנבחרות ניצחו במשחק הראשון את בולגריה, השלישית בבית, הן נפגוש למשחק מכריע ממנו המנצחת מעפילה לשלב ההצלבה, בדרך לאליפות העולם 2011 שתיערך בשבדיה. כ-1,500 צופים חזו במשחק. הפתיחה של ישראל לא הייתה טובה וסלובקיה פתחה פער משמעותי כבר במחצית הראשונה. עד להפסקה ההפרש עמד כבר על שבעה שערים, 10:17. השחקנים בכחול-לבן התאוששו במחצית השנייה והחלו לצמק את הפער בזכות משחק הגנה טוב של כל השחקנים. הנבחרת הצליחה לצמק עד להפרש של שלושה שערים, אך הסלובקים ידעו לשמור על היתרון ולנצח.

הכובשים לישראל: אבישי סמולר שישה שערים, חן פומרנץ ועידן מימון ארבעה כל אחד, עופר לוזון וחן בירנבאום שלושה כל אחד, אמיר לנגליב שני שערים.

"באנו מוכנים למשחק, אבל לא נכנסו טוב למחצית הראשונה והם ברחו לנו", אמר מאמן נבחרת ישראל שלמה הופמן בסיום. "במחצית השנייה עשינו את הדברים יותר טוב דרך ההגנה וחזרנו למשחק. הצלחנו לצמק את היתרון, אבל החמצנו וכשמחמיצים מקבלים שערים בצד השני.

"סלובקיה טובה יותר מאיתנו", הוסיף הופמן, "אבל אני חושב שהיו מקרים שביטלנו אותם. במחצית השנייה קיבלנו רק 11 שערים, אבל זה הספיק בגלל היתרון שלהם מהחצי הראשון. אני מאוכזב מההפסד, אבל מרוצה מהמשחק עצמו. יש שחקנים שגילו יכולת ונחישות והקרבה רבה. העתיד נראה הרבה יותר ורוד ממה שנראה לפני חודש או חודשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully