וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדוט: "לא יודע למה אנחנו לא מצליחים נגד הגדולות"

17.1.2010 / 14:36

הקפטן מתקשה להבין למה בני יהודה נכשלת נגד הבכירות. "אגרסיביות והתלהבות יביאו ניצחונות". אפק ייבדק

בבני יהודה התאכזבו מאוד מההפסד 1:0 אמש (שבת) למכבי תל אביב בדרבי הקטן, במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל, שהרחיק את הקבוצה מרחק שש נקודות מהצהובים והמקום השלישי. זה היה המשחק השלישי ברציפות בליגה והרביעי אם מחשיבים את זה ברבע גמר גביע הטוטו, בו הזהובים לא מצליחים לנצח. אתמול ניכר היה כי הקבוצה מנסה ורוצה, אבל בניגוד למכבי תל אביב שהגיעה לשני מצבים וכבשה שער, חסרה חדות.

"אפשר להגיד שאנחנו לא בשיא הכושר שלנו", אמר היום קפטן הקבוצה אסי בלדוט לוואלה! ספורט. "נלחמנו והשתדלנו, אבל צריך להגיד את האמת לא שיחקנו כדורגל גדול. אני חושב שדווקא ממשחק כזה צריכים לצאת מחוזקים, כי חזר לנו משהו שלא היה במשחקים האחרונים, וזו ההתלהבות ורוח הלחימה. אני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון ונצא לדרך חדשה וננצח".

בלדוט מאמין שעם הלחימה תשתפר גם היכולת: "אני חושב שעם רוח לחימה, אגרסיביות והתלהבות באים גם הניצחונות. יש כאן שחקנים מצוינים וכבר הוכחנו את זה בעבר. לכל קבוצה יש תקופות קשות, החודש האחרון הוא חודש לא טוב שלנו, אי אפשר לשקר או להתכחש לכך. מה שטוב זה שיש עוד שבת ועוד משחק לפנינו ותמיד אפשר לתקן. אנחנו צריכים לעשות ניצחון אחד כדי להחזיר לעצמנו את הביטחון ואני מקווה שזה יקרה כבר במשחק הקרוב נגד בני סכנין".

בלדוט לא מוצא הסבר

בני יהודה ערכה העונה חמישה משחקים נגד הגדולות. המאזן שלה עומד על תיקו אחד – ללא שערים נגד מכבי תל אביב בסיבוב הראשון, וארבעה הפסדים - לבית"ר (1:0), הפועל תל אביב (1:0), מכבי חיפה (2:0) וכעת לצהובים (1:0).

הקפטן ניסה שוב להסביר מה קורה לקבוצה שלו במשחקים מול הגדולות, אחרי שהעונה הזהובים לא כבשו אפילו שער בחמישה משחקים נגד קבוצות אלה: "התוצאות לא משקרות, באמת שאין לי הסבר לזה משום מה אנחנו לא מצליחים. אני יכול להגיד בוודאות שאנחנו לא מרגישים נחותים ובטח לא באים בפחד, אנחנו באים בשיא הביטחון, אבל לא מצליחים.

"אני חושב שאנחנו צריכים לעשות ניצחון אחד במשחק גדול וזה ישבור איזשהו מחסום אצלנו, כי בעונה שעברה כן הצלחנו לנצח כמה משחקים כאלה ואפילו בתוצאות יפות עם כדורגל טוב. השנה זה לא מצליח ואין לי הסבר לזה", אמר בלדוט והוסיף: "המשחק אתמול, למשל, היה שקול ולא התעלה לרמה גבוהה, אם הוא היה מסתיים בתיקו זה לא היה מקפח אף צד וכולם היו מסופקים".

הקשר עמרי אפק, שמתח את שריר המפשעה דקות ספורות לפני פתיחת המשחק ולא שיחק לבסוף, ייבדק היום אחר הצהריים על ידי הצוות הרפואי שיאבחן את חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully