וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון ההגנה

17.1.2010 / 12:57

במכבי ת"א חלקו שבחים לראלדס על הביטחון הרב שהוא משרה, מחמאות גם לשטראובר ושבחון. בקבוצה מאמינים בסגל הקיים

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מחמאות לשבחון ובעיקר לראלדס

שביעות רצון גדולה נרשמה במכבי תל אביב אחרי הניצחון אמש (שבת) 0:1 על בני יהודה בבלומפילד במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. שלוש הנקודות שהושגו עשויות להתברר כמשמעותיות, כיוון שבינתיים הקבוצה התבססה במקום השלישי והגדילה את הפער מבני יהודה שבמקום הרביעי לשש נקודות.

למרות שהקבוצה לא הציגה כדורגל גדול ברוב דקות המשחק, במועדון אהבו את הלחימה ואת האנרגיות שהשקיעו השחקנים. מי שקיבל את מרבית המחמאות היה הבלם הבוליביאני רונאלד ראלדס, שהיה כמעט בכל פינה בהגנה והצליח ליירט שלושה כדורים שיכלו להסתיים בשער לזכות היריבה. ראלדס משרה המון ביטחון על ההגנה ועל השחקנים שלידו, ואין ספק שהוא אחד הגורמים הישירים לכך שהקבוצה לא ספגה שער בשלושת משחקי הליגה האחרונים.

גם השוער לירן שטראובר קיבל מחמאות על העצירה שלו בדקות הסיום את הנגיחה של לירוי צעירי. שטראובר שוב סבל במהלך המשחק מכאבים חזקים בשרירי הירך, וביומיים הקרובים הוא יקבל מנוחה ויעבור טיפולים.

כובש שער הניצחון יוסי שבחון כבש אמש את שערו החמישי העונה, והפך בכך למבקיע המצטיין של מכבי העונה עם חמישה כיבושים. אחרי פתיחת עונה קצת צולעת, חוזר לעצמו הקשר ובמחזורים האחרונים הוא מצדיק את האמון ודקות המשחק שנותנים לו המנג'ר אבי נמני והצוות המקצועי.

טוטו תמוז שחקן בית"ר ירושלים במאבק עם רונאלד ראלדס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סוחט מחמאות רבות. ראלדס מימין/ברני ארדוב

במכבי מרוצים מהשתלבותו של מאור בוזגלו

במכבי ממשיכים לבחון אופציות לחיזוק הקבוצה, אולם כפי שכבר הסתמן בעבר - בהחלט ייתכן שהקבוצה תוותר על רכש ותישאר עם הסגל הקיים. בהנהלת המועדון מרוצים מאוד מחזרתו של הקשר מאור בוזגלו לעניינים, ומאמינים שיחד עם שיקום הביטחון של איליה יברויאן אפשר לעשות דברים יפים גם עם הסגל הקיים.

בכל מקרה, לצוות המקצועי נותרו עוד שבועיים כדי לנסות למצוא חלוץ לחיזוק, אולם גם אם לא יימצא אחד כזה, בקבוצה מאמינים שאפשר להיות בצמרת הגבוהה גם עם השחקנים הנמצאים כרגע בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully