וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצליח לשתות מהבארי

ז'וזה מוריניו לא ידע אם להיות מרוצה או מוטרד לאחר ה-2:2 של אינטר עם בארי: "שמח שחזרנו למשחק, מאוכזב שפיגרנו"

כנראה שבארי היא הנאחס של אינטר, אחרת קשה להבין כיצד אלופת איטליה הגאה מתקשה פעם אחר פעם מולה. אמש (שבת) סיימו הנראזורי באצטדיון סן ניקולה בתיקו 2:2 עם הקבוצה מדרום איטליה בפתיחת הסיבוב השני במחזור ה-20, כאשר בסיבוב הראשון הסתיים המשחק בסן סירו גם בתיקו, 1:1. בארי אף הוליכה 0:2, אבל אינטר, שעשתה קאמבק מופלא מול סיינה בשבוע שעבר כשחזרה מ-3:2 ל-3:4, כבשה צמד עד הסיום.

בסיום המשחק ז'וזה מוריניו לא ידע אם לצחוק או לבכות. "אני כמובן מרוצה מכך שחזרנו למשחק, כי זה לא קל לחזור מפיגור של שני שערים בחוץ", אמר, "אבל אני מאוכזב שפיגרנו מלכתחילה".

המאמן הפורטוגלי לא יכול היה שלא להתייחס שוב לשיפוט, כאשר שלושה פנדלים נשרקו במשחק, שניים לטובת בארי, אחד לאינטר. "לא ראיתי עדיין את השידורים החוזרים, אבל אני מרגיש שתלויים סימני שאלה רבים באוויר בנוגע לפנדל שנשרק על היד של וולטר סמואל. אני גם עדיין מנסה להבין למה השופט לא שלף אדום על העבירה שעשו על גוראן פאנדב.

"זה נכון שלא התחלנו טוב את המשחק והשתרכנו לאחר מכן אחרי בארי כשנקלענו לפיגור, אבל יש לי תחושה שהבחורים הראו אופי נהדר ונחישות כדי להוציא נקודה", חתם מוריניו את דבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully