וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "אני רעב מתמיד"

לקראת אליפות אוסטרליה טוען נובאק דג'וקוביץ' שהדומיננטיות של נדאל ופדרר תמה, אבל השוויצרי טוען: "אני נרגש כמו תמיד"

נובאק דג'וקוביץ' מצטרף להערכת פרשני הטניס בעולם, ולקראת אליפות אוסטרליה שתיפתח מחר (שני) גם הסרבי מאמין שהשליטה המוחלטת של רוג'ר פדרר ורפאל נדאל בצמרת הטניס עומדת להתפוגג. "אני חושב שהסבב הגברי הפך למאוד מעניין", אמר דג'וקוביץ', "זה טוב לענף שיש קבוצה גדולה של טניסאים שמסוגלים לזכות בטורנירים גדולים ובגראנד סלאמים".

כידוע, דג'וקוביץ' הוא רק אחד משני טניסאים (יחד עם דל פוטרו) שזכו בגראנד סלאם ב-19 הטורנירים האחרונים מלבד לנדאל ופדרר. "בחמש-שש השנים האחרונות הדומיננטיות של נדאל ופדרר הייתה מוחלטת", יודע הסרבי, "הם ניצחו את כל הסלאמים שבהם השתתפו, אבל בשנתיים האחרונות הדברים משתנים... יש לנו יותר ביטחון ואמונה שאנחנו יכולים לזכות בגראנד סלאם".

דג'וקוביץ' - יחד עם אלוף היו-אס אופן דל פוטרו, כמו גם אנדי מארי, אנדי רודיק וניקולאי דוידנקו, שנמצא בכושר מצוין - הם חלק מהשחקנים שמאיימים על הצמד ששולט בענף כבר שנים רבות.

אבל פדרר מסתכל על הדברים אחרת, וטוען כי הוא אינו מתכוון להרפות. "אני מתרגש בכל פעם מחדש לפני כל טורניר גדול, ומנסה להוכיח את עצמי שוב ושוב", אמר השוויצרי, שמתכונן למשחק הלא פשוט שמצפה לו בסיבוב הראשון מול איגור אנדרייב במגרש המרכזי במלבורן פארק: "זה תמיד מיוחד לשחק מול קהל כל כך גדול, אחרי שבפגרה אתה מתאמן מול שני אנשים משועממים שמסתכלים עליך מהגדר. פתיחת עונה היא תמיד מרגשת, זו תמיד התחלה מאפס, ואני מרגיש מצוין ורעב כמו תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully