וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייחקר ניצחונו של לוי על לודרה

הרשויות באוסטרליה יחקרו את ניצחונו המפתיע של לוי בבריסביין על לודרה 0:6, 2:6 בעקבות פעילות חשודה במשרדי ההימורים

עולם הטניס ממשיך במלחמתו בתופעת ההימורים, והיום (ראשון) מדווח באוסטרליה כי משחקו של הראל לוי הישראלי נחקר בימים האחרונים על ידי הרשויות בחשד להטיית התוצאה. ראשי הטניס העולמי הכריזו על "אפס סובלנות" כלפי התופעה, והדיווח על פעילות מוגברת של הימורים לפני פתיחת המשחק עורר את חשדם.

המדובר במשחק של לוי, המדורג במקום 118 בעולם, מול מיקל לודרה הצרפתי, המדורג 48 מקומות מעליו, במסגרת הסיבוב הראשון בטורניר בריסביין., שבסופולוי ניצח 0:6, 2:6. ההימור על ניצחון חלק של לוי יכול היה להביא למנחשים נכונה 5.5 דולר על כל דולר שהשקיעו - יחס גבוה מאוד יחסית - ועל אף שאין חשד כי לודרה מכר את המשחק, ההערכה היא כי סמוך לשעת המשחק הודלפה פציעתו של הצרפתי, וזאת בעקבות תנועה חשודה במשרדי ההימורים סמוך לפתיחת המשחק.

"הסכומים שהושקעו בניצחון של לוי הפתיעו אותנו", נמסר מהגוף המפקח על ההימורים, והחלטנו להגיב במהירות". באוסטרליה חוקרים ביסודיות כל חשד להימורים ומתייחסים ברצינות למידע או הדלפות ולכל דיווח על פעילות חשודה. במסגרת המלחמה בהימורים, ייאסר על על הצופים להכניס מחשבים נישאים לאליפות, על אף שבלתי אפשרי יהיה לאסור על הקהל להכניס פלאפונים.

  • עוד באותו נושא:
  • הראל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully