וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "משהו לא עובד כשורה"

ההפסד לבילבאו (1:0) הדליק נורה אדומה אצל מאמן ריאל מנואל פלגריני. גווארדיולה על מסי שכבש שער 101: "מדהים"

שבוע לפני סיום הסיבוב הראשון נפל דבר בליגה הספרדית כאשר ברצלונה פתחה פער של חמש נקודות על יריבתה, ריאל מדריד, בפסגה. הלבנים של מנואל פלגריני נוצחו 1:0 במשחק שנערך בסן מאמס של אתלטיק בילבאו, בעוד האלופה ששיחקה לאחר מכן הביסה 0:4 את סביליה בקאמפ נואו.

הניצחון מבטיח שבארסה תסיים את הסיבוב הראשון בפסגה, כשלה 46 נקודות, אבל זה כמובן לא מרגיע את מאמנה פפ גווארדיולה, בעוד שפלגריני עצמו נשמע די רגוע לאור העובדה שיש עדיין לא מעט נקודות בקופה, והגלגל יכול להתהפך.

פלגריני: "הייתה קבוצה אחת על המגרש"

בסיום משחק ההפסד של ריאל לבילבאו, נרשמה אכזבה בקבוצה, אבל הבלאנקוס רחוקים מלהרים ידיים, כמובן. גורמים במועדון ופלגריני עצמו הכחישו כי בקרב שחקני הקבוצה שררה פאניקה לאחר כיבוש השער של אתלטיק, שנפל כבר בדקה השלישית במשחק.

"היו לנו את ההזדמנויות שלנו כדי להשיג תוצאה טובה יותר. למעשה, הייתה קבוצה אחת על המגרש", אמר פלגריני ואם אתם שואלים, התכוון לקבוצתו, "אבל צריך מזל ויותר נחישות כדי לכבוש. זה ברור שכאשר אתה מפסיד, משהו לא עובד כשורה. זו ליגה ארוכה ויש עוד סיבוב שלם. עכשיו הדבר החשוב ביותר זה לסיים את הסיבוב הראשון עם ניצחון על מלאגה בסנטיאגו ברנבאו. כשיש עוד 60 נקודות בקופה שום דבר לא סגור".

לשחקן הקבוצה סרחיו ראמוס היו מילים חמות להגיד על מאמנה של בילבאו חואקין קאפרוס. "הוא מספר אחד שם", אמר ראמוס. "הוא יודע איך לדבר עם כולם - השופט, השחקנים, אפילו עם הקהל".

מי שלא הסתדר עם הקהל התובעני של בילבאו, שממש יושב סמוך לקווים בסן מאמס הוא כריסטיאנו רונאלדו, שכל אימת שניגש לאזור קו החוץ, ספג "מחמאות" רבות מהקהל. באחת הפעמים זרק רונאלדו כדור בצחוק על אחד האוהדים, מה שזיכה אותו בעוד מטר קללות ונאצות.

גווארדיולה: "מסי הוא הטוב ביותר בעולם"

פפ גווארדיולה היה מאושר בעיקר מהעובדה שקבוצתו הצליחה להתאושש מההדחה בגביע ביום רביעי הקודם - בארסה ניצחה את סביליה במשחק הגומלין של שמינית גמר הגביע 0:1 בראמון סאנצ'ז פיחואן, אבל בכל זאת עפה מהמשך המשחקים, לאחר שנוצחה 2:1 במשחק הראשון בקאמפ נואו.

בארסה נקמה בסביליה עם 0:4 בבית, שפתח פער משמעותי בן חמש נקודות מריאל. "עשינו את כל מה שאנחנו יכולים, השחקנים עשו את המקסימום", אמר גווארדיולה. "כולם השתתפו במאמץ הקבוצתי, זאת הדרך שלנו".

המאמן הקטלאני התייחס כמובן גם למסי, שכבש אמש צמד ובכך חצה את מחסום 100 השערים בקבוצה הבכירה. "זה מדהים שהוא רק בן 22 וכבר יש לו 101 כיבושים. הדברים תלויים רק בו, והוא יכול לשבור הרבה שיאים במועדון. הוא השחקן הטוב ביותר בעולם והוא מייצג את הדור הצעיר של המועדון.

"זה שנסיים את הסיבוב במקום הראשון לא מבטיח לנו שום דבר", הוסיף פפ, שאף הרגיע לגבי הקפטן שלו קרלס פויול, לאחר שהאחרון הוחלף במחצית עקב סחרחורת, ואמר כי הוא חש בטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully