וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל על כספי: "צריך לשלוט ברגשות"

עמרי כספי התפרץ על מאמן סקרמנטו על מיעוט הדקות להן הוא זוכה, ווסטפאל טוען שהתקרית הסתיימה. עוד הפסד לקינגס

סקרמנטו רשמה הלילה (ראשון) הפסד נוסף, כשנוצחה בוושינגטון 96:86 על ידי הוויזארדס, והקינגס כבר עם הפסד שלישי ברציפות והשמיני שלהם בתשעת המשחקים האחרונים. עמרי כספי המשיך גם הוא ברצף המשחקים הלא מרשימים שלו, כשגם הלילה הסתפק ב-6 נקודות בלבד (3 מ-9 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש) ו-6 ריבאונדים, ועל אף ששוב פתח בחמישייה, הפעם הישראלי זכה ל-24 דקות משחק בלבד. אחרי שקלע למשך ארבעה משחקים רצופים 20 נקודות ומעלה, הממוצע של כספי בחמשת המשחקים האחרונים ירד ל-8.6 נקודות למשחק.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, אך שוב בדקות הסיום הקינגס ראו דווקא את יריבתם מתעלה וקולעת את הסלים החשובים, כשהוויזארדס מסיימים את המשחק בריצת 4:13. סקרמנטו (24:15) ראתה את קווין מרטין ממשיך בניסיונות הקאמבק שלו, אך על אף שקלע 23 נקודות, הוא עשה זאת ב-6 מ-17 מהשדה. טייריק אוונס קלע 23 (9 מ-19) וחילק 7, וספנסר הוז, שסיים עם 11, השלים שלושה שחקנים בלבד סקרמנטו עם ספרות כפולות. הקינגס קלעו ב-37 אחוז בלבד מהשדה (במקום השלישי מבין המשחקים הגרועים שלהם)

וושינגטון (26:13), לעומת זאת, שעדיין נמצאת תחת השפעת פרשת האקדח של גילברט ארינאס, קטעה רצף של ארבעה הפסדים אחרי שנהנתה מ-19 נקודות של קרון באטלר, 14 ו-9 של אנטואן ג'יימסון, 13 של ארל בויקינס, 12 של ניק יאנג ו-10 ו-10 של ברנדון הייווד. פליפ סונדרס, מאמן המנצחת, השיג ניצחון 600 בקריירה.

כספי התפרץ על ווסטפאל

חזרתו של קווין מרטין, כאמור, שיבשה את הרוטציה אליה התרגלה סקרמנטו ב-32 המשחקים בהם לא שותף, כשאחד הקורבנות הוא כספי. אומנם המאמן פול ווסטפאל תיאר את המצב כ"בעיות טובות", אבל בסקרמנטו מדווחים כי במהלך ההפסד מול הסיקסרס התעמת כספי עם המאמן, כשהוא זועם על מיעוט ההזדמנויות ההתקפיות להן זוכה ועל העובדה שהוא הורד לספסל. היום השניים טוענים כי התקרית הסתיימה על הצד הטוב ביותר.

"אני חושב שעמרי הוא שחקן מאוד תחרותי, ואנחנו רוצים שחקנים כאלה בקבוצה, אבל השחקנים גם צריכים לשלוט באמוציות שלהם", אמר ווסטפאל על ההתפרצות של כספי, "הוא כעס קצת על היציאה שלו מהמשחק. הוא נאבק על דקות משחק, אבל אסור שהמאבק הזה יסיט אותו מהמאבק האמיתי, מול הקבוצה היריבה".

כספי, כאמור, שיחק הלילה רק 24 דקות, ומול פילדלפיה לקח רק שתי זריקות במהלך הרבע הרביעי. מול וושינגטון הוא שוב פתח בחמישייה, אבל את המחצית השנייה כבר פתח על הספסל, כשבמקומו שיחק דונטה גרין. "אני בקבוצה כבר 40 משחקים, וגם כשהיו לי ימים רעים, מעולם לא התווכחתי או רבתי עם מישהו", אמר כספי, "הייתי מתוסכל מעט, אבל ההתפרצות הזו היא חלק מהמשחק. לא הייתי מעורב מספיק בהתקפה".

עדכון ראשון: 6:49
עדכון אחרון: 10:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully