וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "ניצחון עם משמעות גדולה"

16.1.2010 / 21:40

במכבי ת"א היו מרוצים מאוד מההתבססות במקום השלישי אחרי הניצחון על בני יהודה. לוזון: "מחפשים חיזוק, אבל זה לא פשוט"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שבת) 0:1 את בני יהודה והתרחקה כדי שש נקודות מהזהובים. השחקנים של אבי נמני קרובים כעת יותר למקום השני מאשר לשלישי וסופרים כבר שלושה משחקים ללא ספיגה. אם לוקחים בחשבון על חציית הנקודות בסיום שני הסיבובים הראשונים והעובדה שבפני הצהובים עומדים כעת ארבעה משחקים ברציפות נגד עולות חדשות, בהחלט אפשר להחשיב את הקבוצה מקרית שלום כמועמדת לקרוא תיגר על מכבי חיפה.

כחלון: "שמח שאני תורם במכבי"

"לניצחון הייתה משמעות גדולה לטבלה כי ברחנו לבני יהודה ולבית"ר ירושלים", אמר אבי נמני המרוצה אחרי המשחק, "היה משחק קשה נגד יריב טוב. שלטנו במשחק וחבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו. אני מאוד מרוצה. לא היינו מספיק סבלניים במחצית הראשונה והעברנו את הכדור יותר מדי מהר קדימה. הניצחון הזה הוא מאוד חשוב מבחינתנו".

על מאור בוזגלו, שהערב נכנס בדקה ה-85 במקום תמיר כחלון, אמר המאמן: "התפקיד שלנו הוא לשמור עליו כדי שחס וחלילה הוא לא ייפצע או שיגרם לו נזק פיזי. הוא לא שיחק הרבה מאוד זמן כדורגל, הוא עדיין לא חד ואנחנו נשלב אותו בהדרגה כדי לא לגרום לו נזק. מי שקובע את ההרכב זה השחקנים, ומי שיהיה טוב בסופו של דבר ישחק".

תמיר כחלון, שפגש את קבוצתו לשעבר והצטיין, אמר: "אני מאוד שמח כי עשינו מאמץ גדול. המשחק הזה דומה לקצב שהיה לנו נגד בית"ר ירושלים ומכבי חיפה ואנחנו חושבים הלאה על המשחק הבא. אני שמח שאני תורם במכבי ומקווה שנמשיך. בכל אפשרות שייתנו לי לתת לקבוצה, אני אתן בשמחה. בכל משחק שאנחנו מגיעים אליו, אנחנו עושים הכל כדי לנצח".

החלוץ עומרי רון, שנכלל בסגל המורחב של הקבוצה, אך לא שיחק העונה, הושאל להפועל אשקלון מהליגה הלאומית.

לוזון: "מכבי מנעה מאיתנו להגיע למצבים"

בצד השני בני יהודה שוב איכזבה קשות נגד יריבה גדולה ושוב לא כבשה נגד אחת כזו. עכשיו, כשבינה לבין מכבי שבמקום השלישי יש שש נקודות, נראה שחלומות הזהובים על מקום בין שלוש הראשונות יישאר בגדר חלום.

"הייתה לנו יריבה שעשתה לנו חיים קשים, היא מנעה מאיתנו להגיע למצבי הבקעה. גם אנחנו הקשינו עליהם מאוד. אני חושב שמשחק הלחימה של שתי הקבוצות היה צריך להיות מוכרע לכאן או לכאן", סיכם המאמן גיא לוזון, "ספגנו במצב נייח ושילמנו על זה עם הפסד. אנחנו צריכים להביא את הנחישות וליצור יותר מצבים בחלק הקדמי כדי להצליח".

לוזון הוסיף: "אין ספק שחזרנו לעצמנו אחרי תצוגת הנפל בנצרת עילית, ועל זה אני יכול להיות שמח ומעודד. את שאר הדברים אני צריך לשפר. אנחנו מחפשים חיזוק, אבל זה לא שהולכים לסופר ומוצאים שחקן טוב. ברגע שנמצא שחקן שיתאים לנו גם מבחינת עלויות וגם מבחינת יכולת, נביא אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully