וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א הביסה את הפועל ירושלים 78:103

הצהובים התאוששו מהאכזבות באירופה עם משחק גדול של פניני. חיפה הרשימה מול אשקלון, גלבוע/גליל ניצחה את רמת גן

השבוע האחרון לא היה מהמוצלחים בתולדות מכבי תל אביב. האלופה נחלה הפסד מביך במיוחד מול מארוסי ביורוליג, מה שככל הנראה יסדר לה יריבות קשות במיוחד בהמשך, ובנוסף לכך, במועדון כעסו על התבטאויותיו של פיני גרשון לאחר המשחק. עם כל זאת על הכף, מה יכול להיות טוב יותר מניצחון על הפועל ירושלים, כדי להרגיע מעט את המערכת? הצהובים הביסו 78:103, תודות לתצוגת שיא של גיא פניני, שסיים עם 23 נקודות.

בצד המפסיד, יש סיבה טובה לדאגה: קבוצתו של גודס שוב התפרקה, ולא בפעם הראשונה העונה, והמאמן עצמו לא הצליח לארגן את משחק ההתקפה של קבוצתו, וראה את שחקניו חוטפים על הראש. בשאר משחקי המחזור המשיכה מכבי חיפה בקו העלייה שלה, כשהרשימה מאוד מול עירוני אשקלון, וניצחה 68:86. הפועל גלבוע/גליל עליון כבר ראתה את עירוני רמת גן חוזרת מפיגור 26, אבל שחקניו של קטש התעשתו וניצחו לבסוף 77:87. בקרב התחתית ניצחה מכבי ראשון לציון את הפועל עפולה 76:91.

מכבי תל אביב – הפועל ירושלים 78:103

מכבי תל אביב פתחה עם גיא פניני, צ'אק איידסון, אנדרו ויז'נייבסקי, אלן אנדרסון ויניב גרין. הפועל ירושלים העלתה בחמישייה את ליאו ליונס, יובל נעימי, דיז'ון תומפסון, אורי קוקיה, טרה סימונס.

ליאו ליונס פתח טוב את המשחק עבור האורחים, אבל צ'אק איידסון הכניס את מכבי היטב לתמונה, וביחד עם פניני העלה את המארחים ליתרון 7:10. ירושלים הגיבה ביובל נעימי, שב-5 נקודות רצופות כולל שלשה גדולה, ביחד עם נקודות של ליונס העלו ל-12:16 לאדומים. הקצב המצויין נמשך כשתומפסון ב-4 נקודות אגרסיביות העלה את הפער ל-5. אנדרסון השיב בהטבעה ועבירה, אבל סל ועבירה של ליונס שמרו את ירושלים מלפנים. דווקא אז נרדם נעימי בהגנה, ואיפשר לפרקינס לצלוף שלשה, שקבעה, אבל הגארד הישראלי החזיר בצד השני בלייאפ נהדר, שקבע 27:29 לירושלים בסיום הרבע הראשון.

ירושלים המשיכה להציג הרבה אגרסיביות, אבל שחקניו של גרשון, ששמעו צעקות על ההגנה שלהם החלו לשמור, ושלשות של פניני ולימונד העלו את המארחים ל-33:36. שחקניו של גודס החלו לאבד את הראש בהתקפה, ומנגד לא הצליחו לעצור את פישר, בעוד שלשה של בלות'נטל העלתה ל-36:46. הקיפאון המוחלט בהתקפה של האורחים נמשך, איבוד רדף איירבול, ומכבי המשיכה לצלוף מחוץ לקשת, בדרך ל-38:51. גם עבירה בלתי ספורטיבית על נעימי לא סייעה לאדומים, ומכבי ירדה ביתרון 40:53 במחצית.

האורחים עלו טוב יותר למחצית השניה, עם נקודות של האנטר ושתי שלשות של ששון שהורידו את הפער ל-7. ויז'נייבסקי, שהיה עדיין ללא נקודות סוף סוף מצא את עצמו עם שלשה משלו, אבל סימונס והאנטר החזירו את האדומים עד פיגור 60:54. ויז'נייבסקי שוב הגיב בשלשה, ופניני מהקו קבע 54:66. ששון עוד מצא שלשה, אבל פניני המשיך ביכולת מצויינת, הקפיץ את הפער ל-15. ירושלים שוב ושוב הלכה עם הראש בקיר בהתקפה ולא חזרה לשמור, מה שאיפשר שוב לפניני לצולף שלשה מחוץ לקשת כדי לקבוע 64:79 בסיום השלישי.

אם היה מי שחשב שירושלים עוד תעשה ניסיון אחרון לחזור למשחק, הרי שההיפך היה הנכון: האדומים נראו כאילו הם ויתרו על המשחק, איפשרו למכבי לרוץ, ושלשה של איידסון יחד עם דאנק של לאזמה קבע 19 הפרש. הצהובים המשיכו להתעלל בגופה, אידסון הטיח עוד שלשה, ומכבי עלתה עד 66:90. הקהל המקומי רצה עוד ישראלי על המגרש, וגרשון זרק את דרק שארפ, שמיד הגיב בשלשה משלו, בעוד לימונד העביר את קבוצתו את קו 100 הנקודות, לשמחתם של אלפי הצהובים ביציע.

קלעו למכבי תל אביב: גיא פניני 23 (4 מ-7 לשלוש) ו-6 ריבאונדים, צ'אק איידסון 17 ו-5 אסיסטים, אנדרו ויז'נייבסקי 12, רביב לימונד 11, דייויד בלות'נטל וסטפון לאזמה 10 כל אחד, אלן אנדרסון 6, דורון פרקינס 5, דיאור פישר 4, דרק שארפ 3, יניב גרין 2.

קלעו להפועל ירושלים: ליאו ליונס 18, ברנדון האנטר 13 ו-6 ריבאונדים, טרה סימונס ויובל נעימי 12 כל אחד, שרון ששון 11, דיז'ון תומפסון 6, פו ג'טר 4, יוגב אוחיון 2.

מכבי חיפה – עירוני אשקלון 68:86

החמישייה של חיפה כללה את ג'רמי טיילר, עמית בן דוד, משה מזרחי, עידו קוז'יקרו וג'ייסון ריץ'. אשקלון פתחה עם מורן רוט, עומאר סניד, קורי קאר, ברוקס סיילס וג'ימי בקסטר. המשחק נפתח בעיכוב קל בגלל ששעון 24 השניות היה מכוון על 30, ודקות הפתיחה של שתי הקבוצות היו מבולבלות. אשקלון התאוששה ראשונה, נעזרה ביכולת טובה של בקסטר ועלתה ל-2:7. טיילר רשם שלוש עבירות מהירות וירד לספסל הירוק, אבל ג'פרסון נכנס לעניינים וחיפה השוותה ל-11:11. אשקלון לא מצאה פתרון לג'פרסון (12 נקודות ברבע), וחיפה יצרה לעצמה פער קטן והוליכה בתום הרבע הראשון 20:23.

החטאות של טולברט וסניד סייעו לחיפה להגדיל את יתרונה בתחילת הרבע השני. שלוש שלשות של עמית בן דוד (אחד עם הבאזר) וסל מחצי מרחק של משה מזרחי אפשרו לחיפה להוליך 34:43. סל של ברוק סיילס בצבע קבע ריצת 0:6 אשקלונית בתחילת הרבע השלישי. אבל ההגנה של אשקלון לא הצליחה לעצור את משה מזרחי, חיפה נשארה על 53 אחוז מהשלוש בתום הרבע, והוליכה 53:61 הודות להחטאות של טולברט ונקודות של קוז'יקרו.

ברבע הרביעי ההתקפה של אשקלון לא תפקדה, מול ההגנה האגרסיבית של חיפה, ברוק סיילס היה היחיד שייצר נקודות בהתקפת האורחים, שהייתה חסרה את השפעתם של קורי קאר ועומאר סניד. קוז'יקרו ויכולת מצוינת של חג'ג' שמרו על היתרון החיפאי שתפח לדו-ספרתי, ובסיום קבוצתו של אבי אשכנזי ניצחה 68:86.

קלעו למכבי חיפה: דבון ג'פרסון 21 נקודות (8 ריבאונדים), דרור חג'ג' 14 (9 אסיסטים), עמית בן דוד (4 מ-5 לשלוש) ומשה מזרחי (5 ריבאונדים) 12 כל אחד, עידו קוזיקרו 9 (9 ריבאונדים), ג'ייסון ריץ' 6, ג'רמי טיילר 4, כן שותף ריצ'רד רובי.

קלעו לעירוני אשקלון: ברוקס סיילס 24 נקודות (10 ריבאונדים), ג'ימי בקסטר 9, מורן רוט 8 (7 אסיסטים), בריאן טולברט, קורי קאר ועמאר סניד 7 כל אחד, אוויס וויאט 4, דרור דוידי 2, כן שותפו אבי סוכר, טל דן ואלעד הופמן.

הפועל גלבוע/גליל עליון – עירוני רמת גן 77:87

גלבוע/גליל חזרה בשבוע שעבר לפעילות בתצוגה רעה מאוד מול ברק נתניה וסיימה את תפקידה בגביע בשלב רבע הגמר, אבל בליגה הקטשים ממשיכים לעשות חיל. מול רמת גן היה נדמה שגלבוע/גליל תטייל, וברבע הראשון זה מה שקרה, אבל רמת גן, שביצעה לא מעט לחילופי שחקנים בזמן הפגרה, ידעה לחזור ממינוס 26 נקודות ולכפות משחק צמוד, שהסתיים בעוד הפסד ליגה עבורה.

גלבוע/גליל פתחה בחמישייה עם ג'רמי פארגו, גל מקל, דיון דוואל, אלישי כדיר ובריאן רנדל. רמת גן עלתה עם כריס ווטסון, ג'ייסון תומאס, אור ברנר, טאג' מקאלו וג'ון שארפר. שחקניו של קטש חרכו את הפרקט, וביצעו ריצת 0:18! כשהאורחים לא מצליחים לקלוע סל בשש הדקות הראשונות ברבע הראשון. פארגו לא ריחם על האורחים וקלע 9 נקודות ב-3 מ-3 מחוץ לקשת, אלישי כדיר הוסיף 6 והמארחים טחנו את היריבה ועלו ל-8:30 בתום הרבע הראשון. שחקניו של דני גוט עלו לוחמניים יותר לרבע השני, וצימקו ל-36:20. רמת גן נעלה את הצבע, הגנתה הפכה אגרסיבית, כריס ווטסון וטאג' מקאלו צלפו, והיא צימקה ל-44:38 בלבד במחצית.

ריצת 4:10 של רמת גן רשמה שוויון 48:48 בתחילת הרבע השלישי, ושלשה של ברנדון יואינג השלימה מהפך ענק של רמת גן, שעלתה ל-50:51. דקות של משחק נדנדה הסתיימו ביתרון 59:63 לקטשים בתום הרבע השלישי. ברבע הרביעי ברנדון יואינג לקח אחריות ברמת גן וג'ון שארפר העלה רמה, אולם גלבוע/גליל נהנתה מכיולת אדירה של אלישי כדיר שצלף ללא החטאה מהשדה, ובריאן רנדל, ששלט בצבע. כוחותיה של רמת גן כלו, והמארחים רשמו ניצחון 77:87.

קלעו לגלבוע/גליל: אלישי כדיר (9 מ-9 מהשדה, 7 ריבאונדים) ובריאן רנדל (6 ריבאונדים) 25 נקודות כל אחד, דיון דוואל 13, ג'רמי פארגו 9, גל מקל 7 (6 אסיסטים), גוני יזרעאלי ואייזיה סוואן 4 כל אחד, כן שותפו דגן יבזורי ואבישי גורדון.

קלעו לעירוני רמת גן: ברנדון יואינג 20 נקודות, כריס ווטסון 18 (7 ריבאונדים), ג'ון שארפר 17, טאג' מקאלו 12, ג'ייסון תומאס וג'וליאן קאזו 5 כל אחד, כן שותפו אור ברנר ואיציק אוחנון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מכבי ראשון לציון – הפועל עפולה 76:91

טפירו פתח את המשחק על הספסל, ראשון לציון פתחה עם לארי אובאנון, דלרון ג'ונסון, ארז מרקוביץ', אבי בן שימול ורוד גריזארד. עפולה עלתה בחמישייה עם ניצן חנוכי, ג'ייקוב ג'אקס, ג'סטין דנטמון, גור פורת ודיונטה כריסמס. הרבע הראשון היה צמוד לכל אורכו, ועפולה נעזרה ביכולת מצוינת של דנטמון, שקלע 13 בעשר הדקות הראשונות. ראשון לציון נהנתה מכושר קליעה טובה של רוד גריזארד, והוליכה 24:25 בתום הרבע הראשון. ראשון לציון רשמה 8 איבודים עד אמצע הרבע השני, וסייעה בכך לעפולה לשמור על יתרונה החד-ספרתי. במחצית הוליכה קבוצתו של אלי רבי 43:48.

דקות מצוינות של לארי אובאנון עזרו לראשון לציון לבצע ריצת 7:17, ולעלות ליתרון 5, כשעל הלוח 4 דקות לסיום הרבע. עפולה לא הצליחה לעצור את המארחים, והכתומים של אפי בירנבוים הוליכו 59:63 בתום הרבע השלישי. ברבע הרביעי ראשון לציון שלטה בקצב, גריזארד התעורר, אבל הכוכב הגדול של עיר היין היה אבי בן שימול, שהפציץ מכל טווח, חילק 12 אסיסטים ושמר על יתרון הכתומים עד לסיום.

קלעו למכבי ראשון לציון: לארי אובאנון 26 נקודות (8 מ-9 ל-2), רוד גריזארד 23 (7 ריבאונדים), אבי בן שימול 20 (12 אסיסטים), דלרון ג'ונסון 13 (11 ריבאונדים), מאיר טפירו 6, יהוא אורלנד 3, כן שותפו ארז מרקוביץ', ארון מגי ואיתי לב.

קלעו להפועל עפולה: ג'סטין דנטמון 22 נקודות, ג'ייקוב ג'אקס 13, דיונטה כריסמס 12, בי.ג'יי מקי וג'רמיין הול 9, ניר כהן 7, ניצן חנוכי 4, כן שותפו גור פורת ואבי נניקשווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully