וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: פתיחה חלקה לבלאט

אריס סלוניקי גברה 58:71 על קבאלה בבכורה של המאמן הישראלי. אולימפיאקוס שמרה על הבכורה עם 59:87 על לאריסה

יממה אחרי שהוצג רשמית כמאמנה החדש של אריס סלוניקי רשם הערב (ראשון) דייויד בלאט ניצחון ראשון בקבוצתו החדשה, שניצחה את קבאלה 58:71 במחזור ה-12 בליגה היוונית. אריס, שהובכה במחזור הקודם עם הפסד ביתי 60:48 לפנליניוס ונפרדה ממאמנה פוטיוס קציצריס השבוע למרות הניצחון על הפועל ירושלים, לא הסתבכה מול היריבה מהתחתית, ועלתה למאזן של 6:6, שהותיר אותה במקום השישי.

במחצית הראשונה עמדה קבאלה בקצב של אריס וירדה להפסקה בפיגור 27:26 בלבד, אבל ברבע השלישי הגיעה הבריחה של המקומיים, בראשות אנדרו בטס (18 נקודות) וג'רמי ריצ'רדסון (16 נקודות), שהכריעו את המשחק הרבה לפני סיומו.

אחרי שדרסה במחזור האחרון של שלב הבתים הראשון ביורוליג את פרטיזן בלגרד והביסה אותה ב-21 הפרש, בדרך למקום הראשון בבית, המשיכה אולימפיאקוס את הכושר המעולה גם בליגה. קבוצתו של ינאקיס יצאה למשחק חוץ מול לאריסה, ולא התחשבה באוהדים המקומיים, בדרך לניצחון מוחץ, 59:87. לאריסה איבדה את המשחק כבר ברבע הראשון, אז נתקעה על 16 נקודות בלבד לעומת 28 של האורחים, ובמחצית זה כבר 14 הפרש.

אולימפיאקוס לא הורידה את הרגל מהגז, ואפילו ברבע האחרון, שהיה גארבג' טיים בלבד, עצרה את המארחים על 10 נקודות בלבד, בדרך ל-30 הפרש. ג'וש צ'ילדרס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 14 נקודות בעוד ג'יאניס בורוסיס וליינס קלייזה הוסיפו 11 כל אחד. יותם הלפרין שם משחק בינוני עם 5 נקודות ב-17 דקות. ללאריסה: כריסטוף מאסי 12. בכך שמרה אולימפיאקוס על המקום הראשון, עוד לפני משחקה של יריבתה לצמרת, פנאתינייקוס, מחר מול אא"ק אתונה.

ועתה כדאי לאוהדי מכבי תל אביב לשים לב: ריאל מדריד, הקבוצה שעשויה לפגוש את הצהובים בשלב הבא ביורוליג, דרסה הערב ללא קושי את סביליה בליגה הספרדית. שחקניו של מסינה רשמו רבע ראשון בלתי נתפס, במהלכו עצרו את סביליה על 8 נקודות בלבד, לעומת 28 שלהם. הרבע השני היה המשך ישיר, כשריאל ממשיכה להתעלל ביריבתה, ובמחצית הפער עמד על 31. מאותו רגע איפשרו המארחים לצמק מעט, בדרך לניצחון גדול 61:81, כשהאורחים לא ראו אפילו שחקן אחד שקולע בדאבל פיגרס בקבוצתם. נוביצ'ה וליקוביץ' הוליך את קלעי ריאל עם 16 נקודות, בעוד דאריוס לאברינוביץ' הוסיף 15. לסביליה: טיירון אליס 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully