וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ארד לאליס שלזינגר במאסטרס בדרום קוריאה

אלופת ישראל ניצחה שני קרבות אך הפסידה בחצי הגמר ליפנית אונו יושי. קליעה: כסף לסרגיי ריכטר וארד לטל חן בצ'כיה

הג'ודאית הישראלית אליס שלזינגר המשיכה לקצור היום (שבת) הצלחות, כאשר זכתה במדליית ארד בטורניר המאסטרס העולמי שנערך בדרום קוריאה.

האלופה הישראלית ניצחה את שני הקרבות הראשונים שלה בתחרות, אבל בחצי הגמר לא הצליחה לגבור על היפנית אונו יושי, שזכתה לבסוף במדליית הזהב. ההפסד הקנה לשלזינגר את המקום השלישי בתחרות.

גם בקליעה יש עוד מדליית ארד ישראלית. אתמול (שישי) עשה זאת סרגיי ריכטר והפעם הגיע תורה של חן טל, בתחרות הבוגרות הבינאלומית הראשונה שלה ברובה אוויר למרחק 10 מטרים. חן העפילה לגמר מהמקום השמיני, ובכדור האחרון השיגה תוצאה מצוינת של 10.8 נקודות והצליחה לבצע מפנה בתחרות כדי לעקוף את ההונגריה אווה גו. גם יעל קן דגן העפילה לגמר, בעוד אלה שטרנברג סיימה במקום ה-13 ועדי כהן במקום ה-21.

מאוחר יותר הוסיף ריכטר למאזנו גם מדליית כסף ברובה אוויר למרחק 10 מטרים, כשקבע תוצאה של 698.5 נקודות, ארבע עשיריות בלבד פחות מהמנצח לווצלאב המאן הצ'כי.

גיא סטריק, מאמנו של ריכטר, אמר לאחר התחרות: "אנחנו מגדלים כאן קלע מצוין להרבה שנים. זו בסך הכול פתיחת העונה וסרגיי עוד לא נתן את כל מה שיש לו בקנה. המטרה שלנו השנה מתמקדת באליפות אירופה ובאליפות העולם. אני יודע שעושים את ההשוואה בינינו תמיד וחשוב לי להבהיר, סרגיי הרבה יותר מוכשר ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully