וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את בני יהודה 0:1

אבי נמני ושחקניו שוב ניצחו 0:1, הפעם את בני יהודה, והתקרבו למקום השני. הזהובים עדיין ללא שער העונה נגד הגדולות

מכבי תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון חשוב 0:1 על בני יהודה במשחק חוץ בבלומפילד והפרידה סופית את הצמרת, שכוללת אותה, את הפועל תל אביב ואת מכבי חיפה, מהזהובים וחבריהם הנאבקים על מקום בפלייאוף העליון. יוסי שבחון נגח את השער היחיד במשחק בדקה ה-30 והעניק לצהובים ניצחון שני ברציפות. בני יהודה רשמה משחק שלישי ברציפות לא ניצחון.

אבי נמני מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרובים קרובים למקום השני. נמני/ברני ארדוב

חמש פעמים, כולל היום, פגשה בני יהודה העונה את "ארבע הגדולות" של הכדורגל הישראלי, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. באף לא אחת מהן היא כבשה שער ותיקו מאופס נגד הצהובים בסיבוב הקודם הספיק להם לנקודה אחת. הערב כאמור, המציאות לא השתנתה.

בני יהודה עלתה הערב חדורת מוטיבציה ולא הייתה נחותה מהיריבה שלה, אבל הצד השני של ההתלהבות היה עבירות לא חכמות וכאלו ששוות צהובים, ואחרי אחת כזו של סיניסה ליניץ' בדקה ה-30, הגיעה בעיטה חופשית שבעקבותיה נכבש השער הראשון לזכות האורחים.

מכאן ההתלהבות הפכה ללחץ. דין מורי התפרע וזוכה מחמת הספק ומרחמנות השופט מצהוב שני עוד במחצית הראשונה, לירן כהן לא הצליח לעשות פעולות פשוטות, אלירן עטר נעלם וכן הלאה. אחרי סדרה של תוצאות לא טובות, גיא לוזון שטף את השחקנים שלו באמצע השבוע, אבל מסתבר שהאפקט הראשוני היה שלילי. בני יהודה עדיין רחוקה מלהיות בשלה למאבקי צמרת אמיתיים, היא תסתפק בפלייאוף עליון.

מכבי מנגד, לא הבריקה אבל ניצחה יריבה עקשנית שניסתה להוכיח. בזמן שכולם דיברו על מאבק אליפות בין מכבי חיפה להפועל תל אביב, אבי נמני והשחקנים שלו אספו נקודות ואחרי שריקת הסיום הערב של אלון יפת, הם התקרבו כדי שלוש נקודות בלבד מהיריבה העירונית שלהם. התואר נראה סגור, חתום ונעול, אבל אם מישהו עדיין מאמין, כדאי שהוא יכלול בו קבוצה נוספת.

מהלך המשחק

דקה 9: גלבאן לקח כדור חופשי, בלדוט הוסיף נגיעה קטנה ושטראובר הדף לקרן.

דקה 30: גול! קומאץ' בעט כדור חופשי מ-25 מטרים, קדוש הדף לקרן. אילייב הגביה ושבחון הבלתי מכוסה נגח פנימה משבעה מטרים.

דקה 42: הדיפה בראש של רונאלד ראלדס נחתה ברגליים של מהראן ראדי, אבל זה בעט מ-17 מטרים שטוח וסמוך לקורה.

דקה 54: מכבי תל אביב תפסה את ההגנה של בני יהודה לא מוכנה, שבחון הכניס דור קטן ונהדר לכחלון בתוך הרחבה, אבל קדוש בלם את הקשר במצב של אחד על אחד. החמצה גדולה של כחלון.

דקה 61: יברויאן מצא את עצמו חופשי לגמרי בתוך הרחבה להגבהה, אבל הנגיחה שלו הלכה לידיים של קדוש.

דקה 84: בלדוט הגביה כדור ארוך ימין, צעירי שנכנס מאחור הגיע היטב לכדור, אבל נגח למרכז השער ושטראובר הדף.

בני יהודה: רן קדוש, איציק עזוז, ניצן אהרונוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסה ליניץ' (לירוי צעירי, 83), לירן כהן (משה ביטון, 61), פדרו גלבאן, אסי בלדוט, אלירן עטר.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ליאור ז'אן, רונלד ראלדס, רוני גפני, אנדריי קומאץ', שרן ייני, תמיר כחלון (מאור בוגזלו, 85), יוסי שבחון, איביצ'ה אילייב (גיז'רמו ישראלביץ', 68), איליה יברויאן (יובל אבידור, 77).

גיא לוזון מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
יסתפק בהגעה לפלייאוף העליון. לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully