וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת ניצחה את בית"ר ירושלים 1:2

בית"ר ירושלים רצתה לשכוח את פרשת אגייאר, אך הפסידה 2:1 למכבי פ"ת. בן חיים (25) ומשיח (42) כבשו, יצחקי צימק (87)

רבות דובר על בית"ר ירושלים השבוע. הקבוצה שעברה לא מעט זעזועים העונה, וראתה את הספונסר שלה, גומא אגייאר מאושפז בכפייה בבית החולים לחולי נפש באברבאנל בתחילת השבוע, קיוותה להתאושש מול מכבי פתח תקוה מתחתית הטבלה. אלא שבזמן כל הדיבורים על בית"ר, כמעט ושכחו כולם את קבוצתו המתחדשת של פרדי דוד. המאמן שהגיע למועדון הקטן וחולל בו שינוי גדול, ניצח את מחזיקת הגביע 1:2 בטדי, ואותת לשאר הליגה שהיכולת המשופרת של הקבוצה מהאורווה היא לא עניין של מזל.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. מגד גוזני
פתיחה מוחצת. פתח תקוה חוגגת בטדי/מגד גוזני

פרדי דוד העלה מערך הגנתי מאוד, ונראה היה שקבוצתו תגיע בשביל להסתגר, אבל פתח תקוה עלתה ללא פחד למגרש בטדי. בית"ר היתה זו שהיתה קרובה יותר לשער יתרון בפתיחה, כשטוטו תמוז קיבל שתי הזדמנויות טובות, אותן לא הצליח לנצל. אך דווקא כשהיה נדמה שהמארחים יעלו ליתרון ראשון, הגיע כדור מחוכם של טל בן חיים, שמצא את עומר דמארי אחד על אחד מול הרוש, והחלוץ עבר את השוער, וגלגל פנימה. האורחים ראו כי טוב והמשיכו את המומנטום שלהם גם לקראת סיום המחצית, ושוב הפתיעו את הגנת בית"ר: מהלך כדורגל נהדר מצא את שמיח מול שוערה של בית"ר, ואת פתח תקוה ביתרון 0:2 גדול. הקהל בטדי לא אהב את התוצאה והחל לדחוק בקבוצתו למצוא את השיוויון.

שום ניסה כמה חילופים במחצית השניה, תמוז ודה לה האסה הגיעו למספר הזדמנויות, אבל פתח תקוה נראתה יציבה מאוד, ולא איפשרה למארחים לסכן יתר על המידה את שערו של יבריץ'. רק 3 דקות לסיום הצליחו המארחים למצוא את הרשת, כשיצחקי צימק, ובית"ר ניצלה את הרגעים האחרונים של המשחק כדי להפעיל בליץ על שערו של יבריץ', אבל זה לא נכנע בשנית. בפתח תקוה יכולים להיות מרוצים לא רק מהניצחון, אלא גם מכך שהקבוצה נראית מצויין, מאומנת היטב ובהחלט נמצאת בקו עלייה. בית"ר לעומתה נוחלת את הפסדה השלישי בארבעה משחקים, ועתה נראה שאין איש שיכול שלא להבחין שללא חיזוק, קבוצתו של שום לא תגיע רחוק.

מהלך המשחק

דקה 12: הרוש שלח כדור ארוך שהגיע אל טוטו תמוז, וזה לא חיכה, עשה סיבוב טוב ושלח טיל אל שערה של פתח תקוה, אבל יבריץ' קלט מצויין.

דקה 17: תמוז שוב קיבל הזדמנות נהדרת כשכדור שהורם לרחבה מצא אותו באגף ימין, אבל מול יבריץ' הוא שלח בעיטה אל הרשת החיצונית.

דקה 25: שער! טל בן חיים שלח כדור עומק נהדר לעומר דמארי, זה הגיע מול הרוש, עבר אותו וגלגל את הכדור פנימה, 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 36: רצף של מסירות טובות של התקפת בית"ר הסתיים בברק יצחקי מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה המהירה ששחרר הלכה מעל לשער.

דקה 37: הזדמנות נהדרת לפתח תקוה לעלות ל-0:2, כשדאבל פס בין דמארי לבן חיים הסתיים עם האחרון במרכז הרחבה ללא שומר, אבל בן חיים שלח את הכדור מעל לשערו של הרוש.

דקה 42: שער! עוד מהלך קבוצתי נהדר של פתח תקוה, כשרומן ומשיח החליפו דאבל פס נהדר, הרוש שוב מצא שחקן של האורחים באחד על אחד, ומשיח עבר אותו כדי לגלגל פנימה, 0:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 50: בית"ר קיבלה הזדמנות ענקית כשכדור קרן מצא את ראשו של דה לה האסה, הנגיחה הכניעה את יבריץ' אבל בן חיים בהרחקה מהקו מנע שער בטוח.

דקה 51: בית"ר חשבה התקפה ושכחה מההגנה, מגאמדוב שלח את בן חיים לרחבה, וזה בעט מהאוויר טוב, אבל הרוש הדף.

דקה 58: תמוז קיבל כמה מטרים פנויים, אבל הבעיטה שלו מזווית אלכסונית הלכה החוצה.

דקה 74: דן רומן פרץ מהאגף הימני ומזווית קשה שיחרר בעיטה אל הרשת החיצונית.

דקה 84: בית"ר שוב הפקירה את ההגנה, הכדור הארוך הגיע לדובב גבאי, שמ-20 מטרים ניסה בעיטה שהפתיעה את הרוש, שהצליח להדוף את הכדור אל המשקוף.

דקה 87: שער! ברוכיאן הרים כדור מהאגף השמאלי ומצא את ראשו של יצחקי, שנגח מצויין אל הפינה הימנית, 1:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 92: הגנת פתח תקוה הרחיקה כדור, גבאי שוב מצא את עצמו בחלק הקדמי, והוא ניסה להקפיץ על הרוש שיצא, אבל הכדור קפץ החוצה ליד הקורה.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש; חן עזריאל (קובי מויאל 67), אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין (עמית בן שושן 45), אבי ריקן, עידן טל, פאולו דה לה האסה, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

הרכב מכבי פתח תקוה: דרגוסלאב יבריץ', אורי אוזן, מורד מגמאדוב, ניצן דמארי, אבי יחיאל, קובי גנון, סבסטיאן סנסוני (דובב גבאי 79), אסי משיח, דן רומן, טל בן חיים (חיים מגרלשווילי 67), עומר דמארי (ואנצ'ו טריאנוב 79).

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
לא מסתדרים בלעדיו. אוהדי בית"ר חושבים על אגייאר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully