וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 0:5 את הפועל רמת גן

מכבי חיפה התאוששה מההפסד בגביע הטוטו, כששבה לחגוג בליגה וכתשה 0:5 את הפועל ר"ג ששוב מובסת בביתה

אז כן, ההפסד להפועל רעננה בחצי גמר גביע הטוטו היה תקלה מקרית. מכבי חיפה חזרה הערב (שבת) למקום בו היא מרגישה בנוח, לליגה, ומחצה ללא קושי 0:5 את הפועל רמת גן האומללה. האלופה חזרה להרכבה החזק ביותר, פרט לאייל גולסה הפצוע, עלתה ליתרון של 0:2 כבר אחרי עשר דקות ומשם טיילה ללא הפרעה לניצחון ה-17 שלה העונה. מכבי חיפה עם ניצחון תשיעי העונה על העולות החדשות, במאזן שערים מרשים של 5-27 מולן. זאת ליגת העל מודל 2009/10.

ולדימיר דבאלוישווילי שחקן מכבי חיפה כובש. יותם רונן
התקרב לארבייטמן. דבאלישווילי כובש את השני שלו/יותם רונן

הירוקים לא חיכו יותר מדי זמן על מנת להוכיח לנשיא יעקב שחר כי הפנימו את דבריו. הפועל רמת גן עלתה עם קישור דליל במרכז ומעובה דווקא באגפים, ושחקני מכבי חיפה לא יכלו לבקש יותר חופשיות ממה שהעניקו להם המארחים. יניב קטן ראה את ההפקרות בעורף הרמת גני ובדקה השביעית שלח כדור לרחבה אותו בישל ולדימיר דבאלישווילי לשער פשוט של ליאור רפאלוב, בעזרתו האדיבה של רפי כהן. השוער בן ה-39, שיאן ההופעות בליגת העל, לא הספיק להתאושש מהראשון, וכבר ספג את השני מרגלי דבאלישווילי, שהעלה את מאזנו ל-12 שערים בזכות בישול מצוין של פיטר מסיללה.

היתרון החיפאי לא עמד בספק, וכל מה שנותר לשחקני רמת גן זה לעורר מהומות ולנסות להוציא את האורחים משליטה באמצעות פרובקציות. בדקה ה-27 זה נפסק, כאשר למאיר לוי נמאס מהעימותים והוא הרחיק את סרג' איילי בעקבות דחיפה על אייל משומר. משום מה, החליט השופט לשלוח למקלחת מוקדמת גם את המגן הימני של מכבי חיפה, שיחסר במשחק העונה נגד הפועל תל אביב. כל זה לא שינה לדבאלישווילי, שאוהב את המשחקים מול העולות ובדקה ה-41 הוא חגג את ה-13 שלו העונה, עם צמד שלישי ברציפות. שלומי ארבייטמן הרגיש את הנשיפות בעורפו במירוץ לתואר מלך השערים, אז הוא נכנס כמחליף והעלה את מאזנו ל-15 בדקה ה-70, אחרי שרפאלוב השלים צמד משלו בדקה ה-57.

ומה אפשר להגיד על רמת גן? הקריאות במחצית כנגד המאמן יובל נעים והשחקנים אומרות את הכל. הבדלי הרמות היו ברורים מלכתחילה, אבל מקבוצת תחתית שהפסידה ארבעה משחקים ברציפות ראוי היה לראות יותר נחישות ומחויבות על כר הדשא. הקלות בה כבשה האלופה את השערים הייתה בלתי נסבלת. ההגנה של האורדונים כבדה ולא סומכת על השוער, הקישור לא מתואם וההתקפה פשוט לא קיימת עם 12 שערי זכות בלבד העונה, האחרון לפני 522 דקות. ניר דוידוביץ', שמצידו רשם שיא אישי כשלא ספג בשבעת המחזורים האחרונים, יעמוד במבחן רציני יותר ביום שני הבא. אז, הפועל תל אביב תגיע לקרית אליעזר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מהלך המשחק

דקה 4: קטן נכנס לרחבה, ובעט מ-14 מטרים כדור שטוח שיצא החוצה.

דקה 7: גול! קטן הגביה לרחבה, דבאלישווילי השאיר לרפאלוב שבא מאחור, והקשר בעט כדור חלש ומדויק בין הקורה לרפי כהן שהגיב באיחור. שער שלישי לרפאלוב העונה, 0:1 מהיר למכבי חיפה.

דקה 10: גול! מסיללה עבר בקלות שני שחקנים מקומיים, מסר כדור רוחב נהדר לדבאלישווילי, והגאורגי לא התקשה לדייק מול רפי כהן. 0:2 קל מדי למכבי חיפה.

דקה 19: בוקסנבוים השתחרר מכיאל וירה מ-20 מטרים, אך הכדור חמק סמוך לקורה הימנית של דוידוביץ'.

דקה 26: קטן בעט כדור חופשי מצוין, אבל הפעם רפי כהן היה מוכן והדף.

דקה 27: שתי הקבוצות מאבדות שחקן בהרחקה. איילי דחף את משומר, האווירה התלהטה ושחקנים נוספים התווספו לעימות, אבל מאיר לוי הרחיק את איילי וגם את המגן הימני של חיפה, שלא עשה כלום. אדום ראשון לשתי הקבוצות העונה.

דקה 32: סוארס נגח אחרי הגבהת כדור חופשי, דוידוביץ' הדף נהדר למשקוף והחוצה.

דקה 39: קטן הגביה נהדר לרחבה, אבל דבאלישווילי נגח חלש מתוך תיבת החמש לידיו של השוער.

דקה 41: גול! כיאל חלף על פני שחקן ובעט חזק מ-16 מטרים, רפי כהן הדף לא טוב ודבאלישווילי ניצל זאת כדי לעבור אותו ולכבוש בקלות. 0:3 למכבי חיפה.

דקה 57: גול! רפאלוב התקנא בדבאלישווילי וכבש גם הוא שניים. רפי כהן לא הסתדר עם הגבהה של עוסמאן, רפאלוב אמר תודה, הטעה את סוארס ובעט פנימה. 0:4 לירוקים.

דקה 61: רפאלוב עבר את מוסא, הטעה שחקן נוסף ובעט כדור מסובב מ-16 מטרים שנעצר במשקוף.

דקה 69: רפאלוב מסר כדור נהדר לבוקולי, שבעט לפינה הרחוקה והחיטא במעט את המסגרת.

דקה 70: גול! בוקולי הגביה כדור טוב לרחבה, וארבייטמן החופשי לא התקשה לדחוק לרשת החשופה את ה-15 שלו העונה. מהלך על טהרת המחליפים, 0:5 לחיפה.

דקה 89: ארבייטמן רצה גם הוא צמד, אבל הבעיטה החופשית שלו חלפה מעל משקוף שערו של רפי כהן.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, וויליאם סוארז, אסי דומב, בני חדד, אלי לוי, תומר תייר (ג'ורג' דאטורו, 36), שי חדד (קרלוס צ'קאנה, 62), עומר בוקסנבוים (תמיר בן עמי, 48), עומר פרץ, סרג' איילי (הורחק, 27).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר (הורחק, 27), דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, מוחמד גדיר (עלי עוסמאן, 31), בירם כיאל, ג'ון קולמה, ליאור רפאלוב, יניב קטן (שלומי ארבייטמן, 58), ולדימיר דבאלישווילי (גוסטבו בוקולי, 63).

שחקני מכבי חיפה חוגגים כיבוש שער. יותם רונן
לא חיכו יותר מדי. שחקני מכבי חיפה/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully