וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרופורד: "אמרתי למאמן שאני אנצח את המשחק"

שחקן ההוקס הסביר את השלשה המטורפת שניצחה את הסאנס עם הבאזר. גאסול, ששב למגרשים: "הייתי קצת עייף ולחוץ"

לוס אנג'לס לייקרס נעזרה הלילה (בין שישי לשבת) בשירותיו של פאו גאסול, שחזר לאחר היעדרות בת שישה משחקים. האלופה הביסה בדרבי, שנערך בסטייפלס סנטר את הקליפרס 86:126, כשגאסול עוזר לקובי (שקלע 30) עם 20 משלו. "הרגשתי טוב מאוד", אמר הסנטר הספרדי, שאיתו השיגה הקבוצה מאזן 3:20 ובלעדיו 6:11. "הייתי קצת עייף ולחוץ, אבל ציפיתי שזה מה שיהיה".

בארון דייויס, שסבל מנחת ידם של גאסול וחברו דרק פישר, בעימות שהיה במשחק בין השלושה, אמר בסיום: "אני חושב שבמחצית השנייה הלייקרס ששו אלי קרב. הם שיחקו ביתר אגרסיביות". על העימות אמר דייויס: "הרגשתי שקיבלתי יותר מדי מכות בפניי. מה עוד יכולתי לעשות?", תהה השחקן, שהחזיר עם מרפק בחזהו של גאסול. "הייתי מופתע מאיך שהוא התנהג", אמר הספרדי על בארון.

* ג'מאל קרופורד קלע חמש נקודות ב-3.5 השניות האחרונות במשחק נגד הסאנס והביא לאטלנטה ניצחון כביר (101:102) עם שלשה ענקית מכתשעה מטרים רגע לפני הבאזר. "בדרך כלל, בבית, אתה רוצה ללכת על שתי נקודות בטוחות", הסביר קרופורד, "אבל רצינו לגמור עם זה ולנצח. אמרתי למאמן: 'אם אתה נותן לי את זה, אני מנצח'".

* באורלנדו התאכזבו כמובן מההפסד באורגון, 102:87 לפורטלנד. "שום דבר לא הלך לנו במשחק הזה", אמר בסיום מאמן הקבוצה סטן ואן גנדי. "המחצית הראשונה במשחק הזה דמתה למחצית השנייה שלנו במשחק נגד דנבר (גם שם הפסידו המג'יק). יצאנו לגמרי מתוכנית המשחק שלנו".

* שיקגו הזדקקה לשתי הארכות כדי לגבור בבית על הוויזארדס. דרק רוז קבע שיא קריירה של 37 נקודות, וקלע את סל הניצחון בסיום. "זה היה קשה", אמר מאמן הבולס בסיום ויני דל נגרו. "זה היה קרב בין שתי קבוצות, ואנחנו מצאנו את הדרך לנצח בסיום. עשינו דבר אחד יותר מהם". רוז עצמו אמר: "זה היה מפחיד. הם הובילו בשלב מסוים בהארכה והיינו צריכים לרדוף אחריהם". על סל הניצחון הוא אמר: "אני עושה את התנועה הזו מאז הקולג'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully