וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר: "הגשמתי חלום - להגיע לגמר טורניר הובארט"

הישראלית, שהפסידה בגמר לאלונה בונדרנקו 6:2, 6:4, מגיעה אופטימית לאליפות אוסטרליה. משחקו של לוי נגד לודרה נחקר

אכזבה נרשמה הבוקר (שבת) לשחר פאר, כשהטניסאית הישראלית פספסה הזדמנות נוחה להוסיף למאזנה עוד זכייה בטורניר WTA אחרי שנוצחה בגמר טורניר הובארט שבאוסטרליה (סך פרסים 220 אלף דולר) על ידי אלונה בונדרנקו האוקראינית 6:2, 6:4.

פאר, המדורגת 30 בעולם, יכולה להתנחם בפתיחה מעודדת של העונה ובפרס כספי של 19 אלף דולר (כמו גם 200 נקודות דירוג), אך עדיין לזכור כי טרם ניצחה העונה טניסאית המדורגת מעליה. מנגד, גם פאר זוכרת היטב את התקופות הפחות טובות שלה מהעונה שעברה, שבמהלכה ניצחונות על טניסאיות כמו דוקיץ', סוארז נבארו או שרה ארני לא היו דבר מובן מאליו, והישראלית יכולה להגיע אופטימית לאליפות אוסטרליה הפתוחה.

במצב של 2:2 במערכה הראשונה פאר חזרה להתקשות במכות ההגשה שלה, איפשרה לאוקראינית, המדורגת 32 בעולם, לשבור את ההגשה שלה פעמיים ברציפות, והפסידה את המערכה הראשונה 6:2. בפתיחת המערכה השנייה פאר שברה ועלתה ל-0:2, אבל בונדרנקו הגיבה בשתי שבירות משלה וקבעה 2:3. פאר שוב שברה והשוותה ל-3:3, אבל בונדרנקו הייתה זו שהתאוששה ראשונה, והצליחה לנצח 4:6 במערכה השנייה ובמשחק כולו כדי לזכות בתואר השני שלה בקריירה.

בסופו של דבר פאר לא הצליחה לשמור על מכות ההגשה שלה בחמישה מתוך תשעת המשחקונים בהם הגישה, נתון שעלול להיות בעוכריה ברגעי האמת במלבורן. מנגד, הישראלית פתחה את השנה עם חצי גמר באוקלנד וגמר בהובארט, ורומזת שאולי השנה הזו תיראה טוב יותר מקודמתה.

פאר, שסיימה את השנה שעברה, עם זכייה בשני טורנירים, נותרה מאוכזבת בסיום, אך שמרה על דוק של אופטימיות לקראת העתיד. "אני לא מרוצה מההופעה שלי בגלל שלא הצלחתי להיכנס לקצב שלי בכלל במהלך המשחק", אמר הטניסאית הישראלית. "אבל זה חלום שהתגשם מבחינתי - להיות בגמר הטורניר הזה, ואני מוכנה להעלות את הרמה שלי לקראת פתיחת אליפות אוסטרליה".

פאר תפתח את הגראנד סלאם הראשון בשנה במשחק מול לוסי הרדקה הצ'כית, המדורגת 65 בעולם. כזכור, ההישג הטוב ביותר שלה בגראנד סלאם היה בטורניר ב-2007, כשאז הגיעה עד רבע הגמר, שם נוצחה על ידי סרינה וויליאמס. הטורניר ייפתח ביום שני הקרוב.

* התאחדות הטניס העולמית חוקרת את משחקו של הראל לוי, שניצח באופן מפתיע את מיכאל לודרה הצרפתי בטורניר בריסביין 2:6, 0:6. באוסטרליה דיווחו השבוע כי מהמרים רבים הימרו על לוי כמנצח, זאת למרות שהוא נחות בדירוג לעומת יריבו הצרפתי, וכעת נבדק מי הדליף את עצם פציעתו של לודרה לפני המשחק.

בגדאטיס זכה בטורניר סידני

אחרי שאלנה דמנטייבה זכתה אתמול בטורניר הנשים בסידני, הניף היום מרכוס בגדאטיס את הגביע בטורניר הגברים המקביל, כשגבר 4:6, 6:7 על רישאר גאסקה במשחק הגמר.

הקפריסאי שכבר צנח אשתקד למאייה השנייה בדירוג וחזר בהדרגה עד למקום ה-42 בעולם הזכיר לקהל האוסטרלי את מסע הקסם שלו לגמר אליפות אוסטרליה ב-2006 ולא התבלבל גם מהפסקות הגשם התכופות בדרך לניצחון מרשים על הצרפתי המתקאמבק מהשעייתו המתוקשרת ומדורג כעת במקום ה-53 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully