וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון ניצחה את ברק נתניה 63:64

בני השרון וברק נתניה לא נראו כאילו חזרו מהפגרה, אלא שקוקי בלצ’ר, עם סל קלאץ’ גדול, הביא את הניצחון. צפו בתקציר

מנהלת ליגת העל בכדורסל

עריכת וידאו: עידן גוראל

אחרי פגרה בת חודש חזרה סוף סוף הערב (שבת) ליגת העל בכדורסל לפעילות עם פתיחת המחזור העשירי, במשחק בו אירחה בני השרון את ברק נתניה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי שבשבוע שעבר העפילו לחצי גמר גביע המדינה, אלא שהערב נראה היה שהפגרה השפיעה באופן לא פשוט על שתיהן, שהציגו כדורסל בינוני למדי, מפוזר, ומלא חלודה. בסופו של דבר, בני השרון היתה קצת פחות גרועה בסיום, וסל קלאץ' גדול של קוקי בלצ'ר העניק לה ניצחון 63:64.

החבורה של דן שמיר הגיעה להתמודדות הערב אולי כעולה השקטה ביותר לחצי גמר גביע המדינה. הניצחון על עירוני נהריה הושג הרחק מאור המצלמות (תרתי משמע), אך הערב שוב ניתן היה להבין מדוע בני השרון היא עדיין לא קבוצת צמרת אמיתית בליגה הזו, כאשר הקבוצה המאוחדת שוב הציגה התקפה אפורה וחסרת מעוף, ועל הגנה בלבד קשה לחיות. עם זאת, מול נתניה, גם זה הספיק הערב. העולה החדשה, אולי הקבוצה המרעננת ביותר בענף מפתיחת העונה, קיבלה מחצית מצוינת מדנילו פינוק, אלא שהגארד הפנמי נעלם במחצית השניה, ואיתו הקבוצה כולה. בדקות ההכרעה לא מצאה העולה החדשה גו-טו-גאי ראוי שיקח אחריות, והדברים היו ניכרים באופן מיוחד בשתי ההתקפות האחרונות של הקבוצה. בסופו של דבר, בני השרון רושמת ניצחון חשוב לקראת המשך העונה, אבל שתי הקבוצות חייבות להשתפר ולהוריד חלודה. לקראת חצי גמר גביע המדינה, אבל ממש לא רק.

מהלך המשחק

בני השרון פתחה עם ארז כץ, דורי אסף, קוקי בלצ'ר, אוגונה אוניקווה ושון ג'יימס, כאשר נתניה עלתה עם שמוליק ברנר, טוני וושהאם, דנילו פינוק, ליאור חכמון, ומרקו קילינגסוורת'. המשחק התחיל בקצב מהיר עם אחוזי קליעה גבוהים, כאשר אפילו ארז כץ חימם את הידית ומחוץ לקשת קבע 10:10 אחרי שלוש דקות של משחק. אלא שנתניה הציגה התקפה יעילה, קבוצתית ומחוברת, והחלה לרוץ קדימה. בני השרון נתקעה, איבדה כדורים בצרורות, והאורחת ניצלה זאת על מנת להוליך 14:23 בתום הרבע הראשון.

הקבוצה מהשרון פתחה את הרבע השני עם חמש נקודות מהירות, כאשר סם קלנסי, שון ג'יימס ורון סטיל נתנו את הטון וצימקו ל-25:23. אורי יצחקי דייק מחוץ לקשת על מנת לאזן ל-28:28, ואחת נוספת של סטיל המצוין העניקה לשרונים יתרון ראשון מאז הפתיחה. ההמשך היה איטי משהו, והפך לדו-קרב אישי בין פינוק וקלנסי, כאשר גם אייזק רונזפלט, המתאזרח של בני השרון, מצא זמן להראות יד רכה מבחוץ. אלא שהמילה האחרונה במחצית היתה שייכת לנתניה, ולאחר אלי-הופ יפה של וושהאם-את-פינוק, ירדה העולה החדשה לחדרי ההלבשה ביתרון 37:39.

המארחת נטלה את ההובלה בתחילת הרבע השלישי עם קוקי בלצ'ר המצוין, בעוד נקודות של אינקווה קבעו 39:43, שבע דקות לתום הרבע. הדקות הבאות המשיכו ללכת צמוד ומעט מפוזר, ונתניה, בראשות קילינגסוורת' וערן אסנטי, שעלה היטב מהספסל, ניצלה זאת על מנת להשיב לעצמה את ההובלה, ושלשה של רון סטיל בשניה האחרונה מנעה יתרון גדול יותר, ואל הרבע המכריע עלו הנתנייתים ביתרון 52:53.

סטיל פתח את הרבע האחרון בדיוק באותה נקודה בה סיים את השלישי, עם שלושה מצוינת, אלא ששבע דקות לסיום הובילה נתניה 55:57. נדנדת הסלים, ובעיקר, ההחטאות, נמשכה בדקות הבאות, ושלוש דקות לסיום הובילו השרונים 59:60. כץ קלע בצד אחד, אלא שקילינגסוורת' המצוין ולאחר מכן שמוליק ברנר, בסל גדול, החזירו את היתרון, וקבעו 62:63 לנתניה, חצי דקה לסיום. אלא שלבני השרון יש ווינר גדול בדמות קוקי בלצ'ר, שעם סל גדול החזיר את היתרון למארחת, 63:64, 20 שניות לסיום. נתניה התבלבלה בכדור האחרון, ופינוק לקח זריקה קשה, שיצאה החוצה ונתנה את האות לחגיגות של המארחת.

סטטיסטיקה

קלעו לבני השרון: קוקי בלצ'ר 12, רון סטיל 12, שון ג'יימס 11 (11 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חסימות), סם קלנסי 9, ארז כץ 8, אוגונה אוניקווה 5, אורי יצחקי 3, אייזק רוזנפלט 2, בן רייס 2.

קלעו לנתניה: דנילו פינוק 17, מרקו קילינגסוורת' 16 (11 ריבאונדים), ליאור חכמון 11, טוני וושהאם 9, שמוליק ברנר 5 (7 אסיסטים), ערן אסנטי 3, רוברט רות'בארט 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully